Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Keep Information desks in a clean and tidy condition.
- Always keep uniform in good condition and reflect the professional image of the building.
- Maintain neat and tidy hairstyle (off the face) and appropriate make-up during working time.
- Notify Cleaning department to immediately clean any glass, doors or floor area at main
lobbies, corridors, etc. that become dirty.
- Always welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone in a friendly
attitude.
- At all times acknowledge clients’ presence with respect by keeping eye contact with clients
and smile on the face.
- Record and monitor visitors’ access into and out of the Towers on visitor logbook as required.
- Receive tenant service requests/ complaints, record them on the logbook and forward it
immediately to the in-charge person/ department and then report to the Customer Service
Supervisor/ Operation Manager.
- Receive Repair/ Maintenance requests from tenants and complete WOF (Work Order Forms)
then pass on to the relevant Departments.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and
following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with
Cobi Tower’s policy, regulations, and procedures.
- Receive mail for the Management Office from the Postman/ Security Guard.
- Record details of all mail received in the “MAIL IN” log book.
- Deliver mail to the right recipient and record details of mail delivered in the “MAIL
DELIVERY” log book.
- Handover mail to the Postman for delivery and record in the “MAIL OUT” Logbook.
- Execute other tasks as assigned by Customer Service Supervisor/ Operation Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Shopping Mall/ Office Customer Service Officer/ Hotel/Apartment Receptionist (from or above 2 years of experiences).Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analys situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
- Be Creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
KCON GROUP chuyên hoạt động đầu tư xây dựng công trình; kinh doanh khách sạn; đầu tư kinh doanh bất động sản
Công ty TNHH Đầu tư Xây dựng DACINCO là công ty hoạt động chủ yếu trong các lĩnh vực: xây dựng giao thông, xây dựng dân dụng, công nghiệp, thuỷ lợi.
Là một trong những Công ty thi công Cầu, Đường hàng đầu đóng tại địa bàn miền Trung, nên Công ty luôn được Ngành xây dựng chú trọng củng cố và xây dựng để trở thành một đơn vị mạnh, đảm nhận tham gia thi công các Công trình của ngành và ngoài ngành, được Ngành ưu tiên chỉ định thầu hoặc tham gia đấu thầu tất cả các công trình thi công, xây dựng Cầu, Đường trên địa bàn các tỉnh miền Trung, Tây Nguyên và các công trình trọng điểm phía Nam.
Review DACINCO
Nguồn việc phong phú, đồng nghiệp nhiệt tình