Việc làm Đại Long Group

Cập nhật 26/07/2024 11:35
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ ĐẠI LONG
Nhân Viên Kinh Doanh
Đại Long Group
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 16/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô B51/I đường 2E, KCN Vĩnh Lộc, H.Bình Chánh,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Education: College/Bachelor's degree is advantage.
Have 2 to 3 Years working experience in Customer Service Executive, Sales Admin - Support (mandatory field).
Experience in Print Packaging manufacturing line will be advantages.
Able to take work pressure from work.
Fluent in English/Chinese will be advantages
Careful, well - organized, friendly, positive thinking, Hard - Working, responsible
Eager at learning and learning from doing.
Willing to travel.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ ĐẠI LONG
Đại Long Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số G23 Đường D3, Khu Tái định cư 10 Ha, Phường Tân Thới Nhất, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH Đầu Tư Xây Dựng Thương Mại và Dịch Vụ Đại Long là một công ty xây dựng có danh tiếng vững chắc ở trong nước, là biểu hiện xuất sắc của “Made in Vietnam” trong lĩnh vực thiết kế, thẩm tra thiết kế, thi công công tác xây dựng và là thương hiệu của phong cách sống cổ điển – hiện đại trong phân khúc nhà ở và các công trình lớn toàn quốc được kể tên đến như là: Resort Mỹ Sơn Heritage, Tòa nhà Vietoil, Rạp phim 8D của công viên văn hóa Đầm sen, Hệ thống của hàng NEM, Hệ thống cửa hàng NinoMax, Nhà khách T1 Trường Sĩ Quan Lục Quân 2, Nhà ở cho cán bộ (S9) Trường Sĩ Quan Lục Quân 2,..

Những nghề phổ biến tại Đại Long Group

Bạn làm việc tại Đại Long Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại Long Group

Đại Long Group

Click để đánh giá