Các phòng ban đang tuyển dụng tại DEZAN SHIRA

Tài chính - Kế toán

Việc làm DEZAN SHIRA

Cập nhật 19/08/2025 17:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DEZAN SHIRA & CỘNG SỰ VIỆT NAM
IT Support Engineer
DEZAN SHIRA
37 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/08/2025
Hạn nộp hồ sơ: 06/09/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Job summary
The IT Support Engineer is responsible for providing on-site support to local main office staff and remote support for branch offices. This role may also involve occasional IT service to external clients. The engineer will work with other office IT staff to provide comprehensive IT service for employees located in 17 offices across the Asia region. Consistent customer care, adherence to quality standards, and meeting reporting requirements are essential aspects of the position. The ability to adapt to changing priorities and fluctuations in workflow is necessary for the IT Support Engineer role.
Principal Responsibilities: (Essential Function)
* IT Support
• Provide daily comprehensive technical support services to local office and remote branch offices
• Quickly isolate and trouble-shoot any network, system and application problems
• Provide incident and after-action reports and analysis
• Occasionally involve the IT service delivery to external clients
* Network & System Management
• Monitoring of existing network, PABX and servers, and provide performance and availability report and suggestion
• Assistance on IT infrastructure /network/server project
• Assist to admin data center servers with the guide from IT supervisor
• Anti-virus system management and security-related alerts screening
* Asset Management
• Install new PCs, printer, telephone, and other IT equipment
• Distribute IT equipment, and in charge of local office IT inventory maintenance
• IT related procurement
* Knowledge and Standards
• Follow up established procedure on finishing documentation/recording work
• Maintain IT documents and service guides, Contribute current technical information and best practices to the DSA Reference Library
• Support business processes, systems, and users by applying knowledge of information technology
• Organize and utilize all support resources provided including emails, documentation, contact lists, etc.
* Security & Compliance
• Supervise data management to ensure adherence to security standards and compliance with local regulations.
• Provide training for employees on security and compliance protocols to enhance their awareness and understanding of security measures.
* Other tasks
• Provide basic computer training to staff
• Assist users with backup procedures periodically in accordance with user backup policy
• Accomplish any other tasks as assigned by the superior.* Skills
• Solid experience and knowledge of Microsoft Office applications
• Well-knowledge and practice of Windows server and AD. Experience of Linux will be a plus.
• Experience of remote IT support and be familiar with remote support tool like TeamViewer or other similar tool
• Good knowledge of network such as especially TCP/IP protocol, WIFI configuration
• Experience of MS Office365 including but not limited to Exchange Online, Teams, SharePoint [protected info]
• Experience of MS Azure will be a plus
• Excellent verbal and written communication skills, can use English as working language
• Problem solving skills, organizational skills, and the ability to exercise sound judgment in any customer service scenario
• The selected candidate must be good team player with self-motivation and have the ability to work independently with minimal direction
• Understand the local IT compliance requirements and data security laws and regulations in Vietnam.
* Education
• Degree or Diploma in IT or related discipline
• MCP/MCSA and CCNA certification will be a plus
* Experience
• At least 2 years' working experience on IT support, working in multi-national company will be a plusCompetitive salary and benefit; 13th month salary; Lunch allowance
Full Contribution Of Social Insurance
12 days of annual leave and 6 days of sick leave per year
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Dezan Shira & Associates (DSA) là công ty tư vấn đầu tư nước ngoài hàng đầu với nhiều văn phòng trên khắp châu Á, cung cấp các dịch vụ giá trị gia tăng cho khách hàng từ khắp nơi trên thế giới. DSA Việt Nam đang tìm kiếm một chuyên gia Tài chính & Kế toán có kinh nghiệm để đóng góp cho các dịch vụ tư vấn tài chính và kế toán của chúng tôi. Vị trí Cộng tác viên cấp cao này sẽ làm việc với nhóm Dịch vụ Kế toán Doanh nghiệp của chúng tôi để cung cấp hướng dẫn chuyên môn và dịch vụ tài chính cho khách hàng quốc tế của chúng tôi. DSA mời các ứng viên có trên 5 năm kinh nghiệm làm việc trong lĩnh vực Kế toán hoặc Dịch vụ Tư vấn Tài chính ứng tuyển vào vị trí Cộng tác viên Cấp cao có trụ sở tại văn phòng Thành phố Hồ Chí Minh của chúng tôi.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm
  • Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • Dezan Shira & Associates (DSA) được thành lập năm 2009.

Mission

  • Chúng tôi luôn mong muốn được hợp tác với các cộng sự đắc lực, để góp phần thúc đẩy sự phát triển của công ty ngày một lớn mạnh hơn.

Những nghề phổ biến tại DEZAN SHIRA

Bạn làm việc tại DEZAN SHIRA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DEZAN SHIRA

DEZAN SHIRA

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo