Việc làm Hàng Không Hương Giang
Cập nhật 21/02/2025 09:42
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Sales Representative’s mission is to develop sales turnover in its territory. He/she is also in charge of providing support to the GM activities regarding sales and business development
1. Commercial support:
- Manage and develop client’s portfolio.
- Being proactive by offering innovative solutions to clients
- Development skills for the management of existing accounts
- Organization and follow-up of training (Mooc, training program, briefing etc.)
- Participation and organization of events and customer training (conventions, product launches, inaugurations, etc.).
- Feed and follow the CRM (Microsoft Dynamics) and follow the KPIs
- Prospecting missions: identifying potential clients
- Managing the entire sales process from securing a first meeting to signing contracts
- Customers Follow-up and prospect requests:
- Phone call support
- Sending documentation and information
- Preparation of quotations, follow-up of orders
- Processing, monitoring and analysis of orders from professional customers
- Follow-up of customer payments and reminders
2. After-sales services:
- Control the correct application of contractual commercial conditions
- Answering customer complaints
- Coordinate the follow-up actions to be implemented following the conclusions of the Quality department in the context of customer complaints
Yêu Cầu Công Việc
1. Core Competencies:
- Commercial mindset
- Result and customer oriented
- Strong competitive attitude
- Be responsible, trustworthy and hardworking
2. Skills:
- Problem solving skills
- Good communication skill
- Analytical skills
- Excellent interpersonal skills, rigor, sense of organization and proactive
- Hands on computer knowledge of MS office
3. Knowledge & Qualificaion
- College degree or higher.
- At least 2-5 years of experience in a similar position in retail chains.
- Know how to use accounting software, proficient in Excel and other Microsoft functions
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh

HG Aviation được thành lập năm 2004, là một trong những công ty thành viên thuộc HG Holdings Group. Chúng tôi tự hào mang lại những dịch vụ tốt nhất cho ngành hàng không và du lịch. Với một đội ngũ năng động và chuyên nghiệp chúng tôi cung cấp dịch vụ cho hơn 300 đại lý vé máy bay và tour du lịch vào mỗi năm.
Phương châm của Công ty là đôi bên cùng có lợi bằng cách chia sẻ kinh nghiệm và kĩ năng cho tất cả các bên. Chúng tôi cam kết mang đến những dịch vụ tốt nhất cho quí khách. Bạn có thể trải nghiệm khi tìm đến với chúng tôi.
Sứ mệnh của chúng tôi là trở thành công ty dẫn đầu Việt Nam và mở rộng đến toàn Đông Dương thông qua sự sáng tạo, đam mê và chuyên môn để cung cấp những giải pháp toàn diện cho tất cả các nhu cầu về du lịch.
Hiện tại, chúng ta đang là Đại diện/Tổng đại lý tại thị trường Việt Nam cho các hãng sau: American Airlines (AA); Hawaiian Airlines; JeJu Air; IndiGo Airlines; Thai Smile Airways, Tàu cao tốc DB Bahn,…
Những nghề phổ biến tại Hàng Không Hương Giang
Bạn làm việc tại Hàng Không Hương Giang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
