Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Primary Objective: Report and assist to Executive Director - Chief Merchandising Officer
Roles and responsibilities:
1. Supporting & Assisting (40%) - Japanese (N3) but not require certificate (English fluence is require)
- Complete a broad variety of administrative tasks for CMO including: managing an extremely active calendar of appointments; completing expense reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for travel-related meetings.
- Interpreting for the CMO in meetings and conferences
- Translating documents, and emails related to daily work as required
- Plans, coordinates and ensures the CMO's schedule is followed and respected.
- Researches, prioritizes, and follows up on incoming issues and concerns addressed to the
- President, including those of a sensitive or confidential nature. Determines appropriate course of action, referral, or response.
- Assist in preparing content and participating in the CMO's meetings as an assistant when assigned
- Assist the CMO in transferring information and gathering feedback other departments
2. Lead the organization, promote challenges and drive growth (30%)
- Provides a bridge for smooth communication between CMO and internal departments; demonstrating leadership to maintain credibility, trust and support with senior management staff.
- Provides leadership to build relationships crucial to the success of the organization, and manages a variety of special projects for CMO, some of which may have organizational impact.
- Prioritizes conflicting needs; handles matters expeditiously, proactively, and follows-through on projects to successful completion, often with deadline pressures.
- Promote solutions to various problems centered on MD with independence and a sense of ownership.
- We will respect and support the other person, but we will not only support but also lead as needed.
3. Solve essential problems (20%)
- Organize problems, find bottlenecks, and work with all relevant departments to resolve them
- High communication skills, respect for others, and strong will are required.
4. Other duties assigned by CMO (10%)
Yêu Cầu Công Việc
Qualification and Job Requirements:
- University degree (Business Administration/ Economic, etc.)
- Having assistant to Director expierence is a plus.
- Good in English & Japanese
- Good problem solving skills.
- Good command of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet .
- Strong communication skill (both verbal & written).
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
- Excellent organizing and time-management skills
- Analys skills on figures ,numbers.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
VFBS - Thành viên thuộc tập đoàn Imex Pan Pacific Group (IPPG), hoạt động trong nhiều lĩnh vực chủ yếu về kinh doanh nhượng quyền các thương hiệu quốc tế. VFBS chuyên kinh doanh nhượng quyền các thương hiệu thực phẩm & thức ăn nhanh của nước ngoài như: Burger King, Domino's Pizza, Popeyes. Cùng với chuỗi cửa hàng phân phối rộng rãi và dịch vụ khách hàng tốt nhất trên toàn quốc, VFBS sẽ cung cấp cho khách hàng Việt Nam chất lượng dịch vụ đúng như tiêu chuẩn mà khách hàng mong đợi từ các thương hiệu nổi tiếng toàn cầu.
Review VFBS
Quy trình làm việc của công ty khá kém. Môi trường làm việc của công ty tệ, toxic, siêu nhiều drama. Một số nhân viên của công ty đã thiếu kiến thức chuyên môn mà còn có thái độ làm việc kém, không thân thiện lắm.
Nhiều quy trình làm việc của công ty vô lý, không hiểu có để làm gì luôn. Làm việc ở đây không những không phát triển được chuyên môn mà còn làm tư duy bị bào mòn, không bắt kịp với xu thế thị trường.
Nhóm IT của công ty đông nhưng kém thật sự luôn, bàn giấy như núi chất, quản lý cho tới dàn BOD của công ty thì đã thiếu kiến thức chuyên môn mà còn có thái độ làm việc kém nữa.