Xuất nhập khẩu Việt Anh

Hà Nội
100 - 200 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Xuất nhập khẩu Việt Anh

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Vận tải
Quản lý sản phẩm & dự án
Marketing/ Truyền thông
Ngân hàng
Kỹ thuật

Việc làm Xuất nhập khẩu Việt Anh

Cập nhật 08/01/2025 20:14
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI VÀ XUẤT NHẬP KHẨU VIỆT ANH
Event & Activation Manager
Xuất nhập khẩu Việt Anh
75 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

Job Overview: The Event & Activation Manager is responsible for managing end-to-end consumer engagement activities, including strategic activations, product sampling, and event executions. This role ensures alignment with business goals, adherence to budget constraints, and the achievement of defined KPIs and quality standards. The Manager will work closely with internal teams and external partners to ensure all activities are executed smoothly and deliver measurable business impact.

Key Responsibilities:

1. Vendor Selection & Management:

• Identify and engage with advertising and activation agencies that align with business objectives, ensuring cost efficiency and service quality.

• Establish transparent workflows with vendors, closely monitoring performance and ensuring contractual compliance.

2. Strategic Planning & Execution:

• Develop and oversee consumer engagement activities like product samplings, launch events, and strategic activations.

• Utilize consumer insights to innovate activation strategies that optimize consumer flow in GT (General Trade) and MT (Modern Trade) markets.

3. Budget Management:

• Manage program budgets effectively, tracking ROI and using data-driven tools for real-time adjustments to maximize cost efficiency while maintaining quality standards.

4. Cross-functional Collaboration:

• Partner with Marketing, Sales, and Data Analytics teams for coordinated and effective execution of activations.

• Collaborate with IT and data teams to enhance consumer data capture at activations.

5. Innovation & Data-Driven Optimization:

• Use data analytics to track consumer interactions during activations, improving consumer flow and engagement to ensure strong ROI.

6. Competitor Research & Market Trend Monitoring:

• Continuously research competitor events and market trends, adapting strategies to keep activations fresh and competitive.

7. Post-Activation Reporting & Evaluation:

• Summarize and evaluate program results, tracking KPIs, consumer interactions, and ROI to optimize future activations.

8. PG (Promoter Girls) Management:

• Oversee recruitment, training, and performance of PGs, ensuring they are equipped for impactful consumer interactions.

9. Team Development:

• Develop and mentor the Event & Activation team, fostering innovation, data optimization, and strong consumer engagement skills.

10. Project Control – KPIs, Quality, and Promotional Items:

• Ensure all projects meet KPIs and quality standards, overseeing product samples and promotional items to align with brand expectations.

Yêu Cầu Công Việc

EDUCATION & QUALIFICATION:

• Bachelor’s degree in Marketing, Event Management, Business Administration, or a related field.

EXPERIENCE:

• 3-5 years of experience in brand activations or event management, preferably in FMCG or similar industries.

• Experience with vendor management, budget oversight, and cross-functional collaboration is highly desirable.

KNOWLEDGE & SKILLS:

1. Project Management:

• Strong project management skills to oversee multiple events and activations concurrently.

2. Data Analytics & Optimization:

• Proficiency in leveraging data analytics to monitor and improve activation strategies.

3. Collaboration & Communication:

• Exceptional collaboration skills, with experience working cross-functionally with Marketing, Sales, and external vendors.

4. Consumer Engagement & Innovation:

• Ability to create engaging consumer experiences and innovate activation strategies that adapt to market trends.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
10 Tân Trào, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI VÀ XUẤT NHẬP KHẨU VIỆT ANH
Xuất nhập khẩu Việt Anh Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH DVTM & XNK Việt Anh được thành lập năm 2004, hoạt động chính trong lĩnh vực sản xuất, kinh doanh, xuất nhập khẩu thiết bị chiếu sáng và thiết bị điện. Nhà máy sản xuất của công ty Việt Anh có quy mô rộng trên 30.000 mét vuông cùng hệ thống dây chuyền khép kín, công nghệ hiện đại, sản lượng trung bình mỗi ngày đạt hơn một triệu sản phẩm.

Công ty Việt Anh cung cấp đa dạng các sản phẩm đèn chiếu sáng như đèn led bulb, trụ nhôm, trụ nhựa, âm trần, ốp trần, led tuýp, pha led, led đĩa, led tích điện, đèn cảm ứng, đèn đội đầu…và các thiết bị điện như ấm siêu tốc, aptomat, ổ cắm điện, vợt muỗi…Tất cả các sản phẩm đều được sản xuất với linh kiện cao cấp, đạt tiêu chuẩn quốc tế, đèn led có hiệu suất phát quang cao, tuổi thọ bóng từ 30.000 – 50.000 giờ chiếu sáng, tiết kiệm 85% điện năng.Vật liệu sản xuất có độ bền cao, khả năng tái chế 100%, an toàn cho người sử dụng, thân thiện với môi trường.

Những nghề phổ biến tại Xuất nhập khẩu Việt Anh

Bạn làm việc tại Xuất nhập khẩu Việt Anh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xuất nhập khẩu Việt Anh

Xuất nhập khẩu Việt Anh

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo