Dịch Vụ Và Chế Biến Thực Phẩm Minh Dương

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Dịch Vụ Và Chế Biến Thực Phẩm Minh Dương

Cập nhật 02/09/2024 14:22
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Và Chế Biến Thực Phẩm Minh Dương
Assistant Manager, Sales (Training Services)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

You will also act as the Member of Business Assurance Representative in TUV SUD Vietnam office. You will support the BA team to develop business and operation on academy services.

  • Responsible for the sales and marketing activities of Academy related services
  • Develops and executes business plans to meet sales targets for revenue and profitability
  • Focuses on penetrating key accounts within their assigned territory to identify potential clients, develop relationships, and explore new business prospects
  • Prepare prospects and presentations to showcase the academy’s offerings to potential clients, aiming to generate leads
  • Facilitating communication and collaboration with various teams within the company
  • Coach and strengthen the sales competencies and capabilities of the Sales Team
  • Comply with working procedures and trainer qualification process
  • Manage and service assigned accounts and be accountable for achieving sales targets
  • Identify, create and follow-up on new accounts as well as new product and market development
  • Work closely with Marketing to develop and maximize the success of lead generation activities, marketing programs and customer focused events
  • Review, evaluate and develop pricing strategies for product portfolios
  • Generate prompt and accurate quotations for inquiries
  • Ensure timely response to customers’ enquiries, feedback and comments
  • Build, strengthen and optimize relationships with clients, prospects and partners
  • Responsible for customer retention as well as related marketing events:
  • Resolve any specific problems and tailor training programs as necessary
  • Maintain a keen understanding of training trends, developments and best practices
  • Monitor and evaluate training program’s effectiveness, success and ROI periodically and report on them
  • Other duties relevant to this level

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in business/ marketing, education, human resources or relevant field.
  • Proven strong experience as an Academy Sales
  • Prior work experience in Academy services of TIC related products will be an added advantage
  • Strong sales and/or business development track records
  • Mature, self-disciplined and result-driven
  • Independent working with high pressure
  • Speak English fluently in writing and communication.
  • Track record in designing and executing successful training programs
  • Familiarity with traditional and modern training methods (mentoring, coaching, on-the-job or in classroom training, e-learning, workshops, simulations etc)
  • Ability to plan, multi-task and manage time effectively
  • Strong writing and record keeping ability for reports and training manuals
  • Good computer and database skills

Others (Benefit):

  • Working in an international dynamic and friendly environment
  • 15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
  • 13th-month salary, bonus based on performance and business result
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
  • Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
  • Free parking (bicycle, motorbike, car)
  • Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip
  • Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Lầu 4, Tòa nhà Bohemia SaiGon, Lô 3, Đường 19/5A, KCN Tân Bình, Q. Tân Phú

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Và Chế Biến Thực Phẩm Minh Dương
Dịch Vụ Và Chế Biến Thực Phẩm Minh Dương Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu công nghiệp Vĩnh Tuy - Hoàng Mai và Trung tâm dịch vụ cơ điện, km12+200 đường Ngọc Hồi, Tứ Hiệp, Thanh Trì, Hà Nội

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ CHẾ BIẾN THỰC PHẨM MINH DƯƠNG
Được thành lập từ năm 2004. Trải qua chặng đường hơn 16 năm xây dựng và phát triển, Công ty TNHH DV & CB Thực phẩm Minh Dương đã trở thành một trong những đơn vị dẫn đầu lĩnh vực hoạt động phân phối thực phẩm các nhãn hàng nổi tiếng như vifon, Nestle, masan,… Là một trong số những nhà phân phối lớn nhất miền Bắc cho các siêu thị lớn như Vinmart, Intimex, Aeon… đại lý, nhà phân phối cấp 2. Công ty liên tục mở rộng thị trường nhập khẩu hàng thực phẩm từ các nước phát triển như UAE, Hàn Quốc, Nhật Bản,…

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Và Chế Biến Thực Phẩm Minh Dương

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Và Chế Biến Thực Phẩm Minh Dương? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Và Chế Biến Thực Phẩm Minh Dương

Dịch Vụ Và Chế Biến Thực Phẩm Minh Dương

Click để đánh giá