Mô tả công việc
- Overseeing and managing the restaurant operations.
- Ensuring and maintaining the smooth running of the department at all times.
- Establishing departmental standard operational procedures.
- Drafting headcounts, position rosters, and job descriptions.
- Holding daily staff briefings and assigning work schedules and stations.
- Supervising, coaching, and instructing all departmental staff.
- Developing F&B concepts in coordination with the General Manager.
- Planning, organizing, and executing annual and seasonal Food and Beverage promotion plans.
- Planning, developing, and calculating food menus and standard recipes.
- Planning and developing beverage menus.
- Make daily restaurant inspections and take corrective actions.
- Assignment of the management to the General Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive & competitive salary
- Friendly, young and dynamic yet challenging working environment
Yêu cầu công việc
• Graduated from University majoring in Economics, Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management and other related majors
• Minimum three years of experience (3) and two years of experience (2) in the hospitality industry
• Priority is given to candidates having worked in a similar position for international hotels/resorts and can start as soon as possible
• Fluency in English
• Good computer skills
• Empathy towards your customers and colleagues.
• Pride and attention to detail.
• Polished personal presentation with a warm, confident, and hospitable personality.
- Paid salary suitable to your ability skills and experiences
- Working in 4-5 star hotels with 05 years of experience and more than 02 years in the same position
Yêu cầu hồ sơ
- Send your CV TO Hoteljob or Contact: 028 3915 8126
Digiport cung cấp dịch vụ xuất nhập khẩu và vận chuyển hàng chính ngạch Trung - Việt cho các SMEs.
Digiport ra đời với tầm nhìn trở thành một công ty công nghệ logistics và dịch vụ xuất nhập khẩu thông minh, với sứ mệnh đẩy mạnh sự tích hợp của doanh nghiệp vừa và nhỏ tại Việt Nam vào chuỗi cung ứng toàn cầu một cách dễ dàng và hiệu quả. Để thực hiện được tầm nhìn và sứ mệnh đó, giá trị cốt lõi của Digiport xoay quanh Con người - Tinh thần phục vụ - Trách nhiệm xã hội.
Con người Digiport: Nhân cách tốt, khả năng hỗ trợ cao, thấu hiểu và cùng nhau gánh vác công việc. Sáng tạo không ngừng, luôn luôn cải tiến để tăng hiệu quả công việc. Digiport luôn coi trọng người lao động là một tài sản quý giá của công ty.
Tinh thần phục vụ: Con người Digiport luôn hướng tới sự hài lòng của khách hàng và hướng tới sự hợp tác lâu dài thông qua việc cung cấp, chia sẻ các giải pháp tối ưu và hiệu quả cho khách hàng. Xây dựng uy tín vững chắc trong lòng khách hàng là tôn chỉ của con người Digiport trong mọi hành động.
Trách nhiệm xã hội: Không chỉ là một doanh nghiệp. Digiport luôn muốn trở thành công ty có các hoạt động có trách nhiệm với xã hội, cộng đồng và quốc gia mà Digiport kinh doanh và hoạt động.