Việc làm E-COMMERCE LLK

Cập nhật 16/05/2024 22:34
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH E-COMMERCE LLK
Senior Client Engagement - HCM - TA050
E-COMMERCE LLK
5 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  1. Customer Insight Analysis:
  • Conduct in-depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.
  • Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high-net-worth customer segments.
  1. Multi-channel Customer Communication:
  • Develop and execute multi-channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross-platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
  • Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
  • Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.
  1. Digitalization of Priority Customer Services:
  • Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
  • Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.
  1. Customer Experience Management at Events:
  • Develop customer experience scenarios for offline and online events.
  • Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
  1. Annual Priority Customer Care Programs:
  • Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.
  • Implement and control the quality of program activities.
  • Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.
  • At least 3-5 years of experience in banking, digital marketing, or high-net-worth customer management.
  • Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high-net-worth customer segments.
  • Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
  • In-depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
  • Excellent communication, self-learning, project management, and teamwork skill

Benefits:

  • Competitive salary 
  • 13th month salary, year-end bonus… (following Bank‘s policy) 
  • 16 annual leave days.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH E-COMMERCE LLK
E-COMMERCE LLK Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
92/63 Lâm Thị Hố, P. Tân Chánh Hiệp, Quận 12

 Công ty TNHH E- Commerce LLK tiềm thân là công ty TNHH Công Nghiệp Nặng NT là đơn vị đang phát triển mạnh trong lĩnh vực chuyên cung cấp các sản phẩm công nghiệp: Máy Nén Khí, Thiết Bị Điện Công Nghiệp, Xe Nâng, Thiết Bị Rửa Xe, Máy Phát Điện, Máy Hút Bụi, Cầu Nâng, Máy Hàn Điện Tử ... Với phương châm: “KHÁCH HÀNG LÀ CỐT LÕI”, công ty E- Commerce LLK luôn lấy khách hàng làm trọng tâm cho mọi sản phẩm, mọi dịch vụ để mang đến sự hài lòng nhất.

Sau 8 năm hoạt động với mục tiêu mở rộng quy mô định hướng phát triển kinh theo hướng thương mại điện tử, quản lý nhân sự theo hướng TƯ DUY mở- tôn trọng nhiều hơn tính tự chủ cho đội ngũ nhân sự, đặc biệt đội ngũ quản lý cấp cao. 

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội và các quyền lợi khác theo quy định của công ty.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Hoạt động ngoại khóa theo công ty tổ chức

Lịch sử thành lập

  • Ngày thành lập: 16/04/2021

Mission

Tầm nhìn của LLK là trở thành thương hiệu máy cơ khí chất lượng, bền đẹp, phát triển bền vững, không ngừng nâng cao giá trị. Từ đó chia sẻ giá trị với khách hàng và nhân viên, cam kết không ngừng đáp ứng nhu cầu của các công ty, doanh nghiệp Việt Nam và vươn mình xuất khẩu bằng cách cung cấp đầy đủ các chủng loại của khí công nghiệp và các giải pháp nén khí, máy cơ khí trên toàn thế giới.

Sứ mệnh của LLK không chỉ thiết lập ra những chuẩn mực mới về chất lượng sản phẩm, kỹ thuật, mà còn mang đến những tiện ích cho Khách hàng, Đối tác, Nhà đầu tư, Xã hội và toàn thể nhân viên.

Những nghề phổ biến tại E-COMMERCE LLK

Bạn làm việc tại E-COMMERCE LLK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo E-COMMERCE LLK

E-COMMERCE LLK

Click để đánh giá