Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
How you will make an impact in this role:
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
As a Customer Service Manager - Credit Card Partnership at Trusting Social, you will have the ultimate responsibility for decision-making and prioritization for driving customer service strategy, and innovative solutions, and lead our customer service team in delivering world-class support that delights our customers & partners, and sets us apart from the competition
The Customer Service Lead - Credit Card Partnership will report to the Manager of Operation
What you will do
- Develop and implement customer service strategies that align with our company's mission and values
- Hire, train, and manage a team of customer service representatives, fostering a culture of empathy, responsiveness, and going above and beyond for customers
- Set clear performance goals and metrics for the team, tracking progress and identifying areas for improvement
- Monitor customer interactions across all channels (phone, email, chat, social media) to ensure high-quality service and prompt issue resolution
- Empower the team to make decisions and take ownership of customer issues, providing guidance and support as needed
- Analyze customer feedback and service metrics to identify trends, improvement opportunities, and training needs
- Collaborate with other departments (product, marketing, engineering) to share customer insights and drive customer-focused improvements
- Develop and maintain a knowledge base of product information, policies, processes, and best practices to enable the team to provide accurate, consistent support
- Keep abreast of industry best practices and emerging technologies then apply them to enhance the customer service experience continuously
- Serve as the escalation point for complex customer issues, using strong problem-solving skills and diplomacy to find win-win resolutions
Yêu cầu công việc
- 5+ years of customer service experience, with 2+ years in a leadership role in banking and/or consumer finance
- Proven track record of building and leading high-performing customer service teams
- Deep understanding of customer service best practices and metrics
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build rapport and defuse tense situations
- Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to think strategically
- Proficient in customer service technologies (e.g., CRM, helpdesk, chat, phone systems)
- Bachelor's degree in business, communications, or a related field (or equivalent experience)
Quyền lợi được hưởng
Comprehensive health care coverage for you and your dependents
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
Khác
Generous leave policies, including annual leave, sick leave, and flexible work hours
All employees have access to Udemy, offering endless opportunities for skill development
Grab for work allowance
13th-month salary and performance bonus
Công ty TNHH E- Commerce LLK tiềm thân là công ty TNHH Công Nghiệp Nặng NT là đơn vị đang phát triển mạnh trong lĩnh vực chuyên cung cấp các sản phẩm công nghiệp: Máy Nén Khí, Thiết Bị Điện Công Nghiệp, Xe Nâng, Thiết Bị Rửa Xe, Máy Phát Điện, Máy Hút Bụi, Cầu Nâng, Máy Hàn Điện Tử ... Với phương châm: “KHÁCH HÀNG LÀ CỐT LÕI”, công ty E- Commerce LLK luôn lấy khách hàng làm trọng tâm cho mọi sản phẩm, mọi dịch vụ để mang đến sự hài lòng nhất.
Sau 8 năm hoạt động với mục tiêu mở rộng quy mô định hướng phát triển kinh theo hướng thương mại điện tử, quản lý nhân sự theo hướng TƯ DUY mở- tôn trọng nhiều hơn tính tự chủ cho đội ngũ nhân sự, đặc biệt đội ngũ quản lý cấp cao.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội và các quyền lợi khác theo quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động ngoại khóa theo công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 16/04/2021
Mission
Tầm nhìn của LLK là trở thành thương hiệu máy cơ khí chất lượng, bền đẹp, phát triển bền vững, không ngừng nâng cao giá trị. Từ đó chia sẻ giá trị với khách hàng và nhân viên, cam kết không ngừng đáp ứng nhu cầu của các công ty, doanh nghiệp Việt Nam và vươn mình xuất khẩu bằng cách cung cấp đầy đủ các chủng loại của khí công nghiệp và các giải pháp nén khí, máy cơ khí trên toàn thế giới.
Sứ mệnh của LLK không chỉ thiết lập ra những chuẩn mực mới về chất lượng sản phẩm, kỹ thuật, mà còn mang đến những tiện ích cho Khách hàng, Đối tác, Nhà đầu tư, Xã hội và toàn thể nhân viên.