- Opportunity to take on international assignments or roles with a global focus|The attractive compensation package & comprehensive benefits of the market.
Global leading multinational company
Job Description
Portfolio Planning: Collaborate with the Category Management team to build a long-term portfolio strategy
Cycle plan implementation
- Build Annual Campaign brief & plan
- Evaluate Campaign Performance using data-driven strategies and propose actions for improvement.
- Collaborate with the Consumer activation team to define Consumer Activation strategy in line with brand strategy
- Ultimately accountable for the execution of NPI (including approval for Barrel Proof, PQS..)
- Collaborate with Trade to design consumer and retailer-centric programs to maximize the potential growth of NPIs.
Productivity: Drive Productivity and Optimization Agenda for product portfolio in collaboration with cross-function (Supply chain, Trade…)
Budget Management: Overseeing budget Planning and management
The Successful Applicant
- University graduate with solid academic results, preferably in Marketing management
- Minimum 8 years experience in Brand Marketing / Trade Marketing in a sizeable FMCG company (preferably an MNC) in senior managerial roles
- Previous experience in Consumer Goods would be a big plus
- Proficiency in interacting with a global team
- Strong interpersonal skills, team player, attention to detail, commitment to data excellence, agility, and autonomy
- Deep, strategic understanding of market dynamics, economic indicators, and global trends
- Master stakeholder management, with a nuanced understanding of complex stakeholder landscapes and strategic relationship building
- Expertly navigates complex operational challenges, using strategic and innovative approaches (e.g. automation & machine learning, etc.) to maintain and enhance efficiency
- Able to Proactively monitor competitors, and build models to forecast future market and category scenarios
- Implemented a structured mentorship program within the team, resulting in an improvement in team members' skill proficiency, both functional and leadership aspects.
- The attractive compensation package & comprehensive benefits of the market.
- Global leading multinational company
- Opportunity to take on international assignments or roles with a global focus
Quote job ref: JN-032024-6369539
Entalpia Eurpove Việt Nam được thành lập vào năm 2020. Là công ty dẫn đầu về các giải pháp công nghiệp HVAC-R, Entalpia Europe cung cấp chất làm lạnh cho mát điều hòa không khí và các phụ kiện lắp ráp cho hệ thống điều hòa không khí, cũng như các phụ kiện thông gió, bao gồm các yếu tố đã được chứn minh của hệ thống thông gió: van, bộ khuếch tán, phụ kiện lắp ráp, và các phụ kiện được sản xuất tại Ba Lan. Một trong những sản phẩm hàng đầu của Entalpia Europe là các ống làm mát bằng đồng có cách nhiệt
Điều đáng nói là Entalpia Europe có nguồn gốc kinh doanh trong ngành HVAC bắt nguồn từ năm 1997, nhờ vào công ty Ninhua group Co.,Ltd và từ năm 2002, thương hiệu Icool đặc biệt chú trọng vào chất làm lạnh, và sản xuất các thành phần cho hệ thống điều hòa không khí và thông gió.
Entalpia Europe là một trong những công ty phát triển nhanh nhất trong toàn bộ tập đoàn Icool với trụ sở chính tại Ba Lan và các chi nhánh trên toàn thế giới. Dòng sản phẩm Entalpia Europe không ngừng phát triển để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của ngành điện lạnh thương mại và gia dụng.