Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Trung tâm Ngoại ngữ
Giáo dục / Đào tạo
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang

Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng

Việc làm Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang

Cập nhật 28/12/2024 10:36
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang
Customer Service Freelance
Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang
18 việc làm 50 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức, Bán thời gian, Thời vụ/ Nghề tự do
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đà Nẵng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Telesales Representative responsibilities include:
Contacting potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts
Answering questions about products or the company
Asking questions to understand customer requirements and close sales

Job brief
We are looking for an enthusiastic Telesales Representative to contribute to generating sales for our company. You will be responsible for closing sales deals over the phone and maintaining good customer relationships.

An effective telesales representative must be an excellent communicator and have superior people skills. They must be comfortable presenting products or services over the phone as well as dealing with complaints and doubts.

The goal is to help the company grow by bringing in customers and developing business.

Responsibilities
Build the script and improve it day by day to thrive conversion rate.
Contact potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts.
Answer questions about products or the company
Ask questions to understand customer requirements and close sales
Direct prospects to the field sales team when needed
Enter and update customer information in the database
Take and process orders in an accurate manner
Handle grievances to preserve the company’s reputation
Go the “extra mile” to meet sales quota and facilitate future sales
Keep records of calls and sales and note useful information
Working time

From 9 pm-1 am. Monday to Saturday.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements and skills
Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role
Proven track record of successfully meeting sales quota preferably over the phone
Good knowledge of relevant computer programs (e.g. CRM software) and telephone systems
Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects
Excellent knowledge of English
Excellent communication and interpersonal skills
Cool-tempered and able to handle rejection
Outstanding negotiation skills with the ability to resolve issues and address complaints
High school diploma; BSc/BA will be a plus

Success Cretirias:
Number of customer register the account on portal.
Amount of revenue.
NPS > 70

Metrix:
Number of customers can call a day.
Conversion rate.
Amount of time / a call.
Number of complain and solution

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang
Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
182-184-186 Lê Văn Việt, P. Tăng Nhơn Phú B, TP. Thủ Đức, TP. Hồ Chí Minh

Hệ thống Anh ngữ Úc Châu với hơn 15 năm hình thành và phát triển là một trong những Trung tâm Anh Ngữ uy tín tại Việt Nam với các chương trình đào tạo chất lượng cao:

  • Anh văn chứng chỉ Quốc tế: IELTS - TOEIC
  • Anh văn Giao Tiếp
  • Anh văn chứng chỉ Cambridge: STARTERS - MOVERS – FLYERS – KET – PET

Hệ thống Anh ngữ Úc Châu là nơi hội tụ đội ngũ Giáo Viên Nhân Viên chuyên nghiệp, có trình độ chuyên môn cao với môi trường giảng dạy và làm việc thân thiện, đề cao sự kết nối tích cực văn minh.

Phương châm hoạt động “Dịch vụ hoàn hảo – Chất lượng cam kết”  theo định hướng phát triển bền vững lâu dài, đang chuẩn bị cho kế hoạch mở rộng quy mô và tìm kiếm nhân sự ưu tú cho sự phát triển của hệ thống trong thời gian tới.

Những nghề phổ biến tại Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang

Bạn làm việc tại Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang

Giáo Dục - Đào Tạo Duy Khang

Click để đánh giá