- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Công ty TNHH Giày Apache Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài. Chuyên may giày cho nhãn hiệu nổi tiếng thế giới adidas & new balance
Hiện tại, tập đoàn Apache có ba cơ sở sản xuất dành riêng để sản xuất giày adidas tại ba quốc gia, lần lượt đặt tại Qing Yuan (Trung Quốc), Andhra Pradesh (Ấn Độ) và Tiền Giang (Việt Nam). Có tổng cộng 1,8 triệu mét vuông và 21.500 nhân viên với năng suất hàng tháng là 2,3 triệu đôi.
Apache đã phát triển từ một nhà máy chỉ với 800 công nhân, sau 20 năm phát triển, trở thành một công ty toàn cầu với hơn 20 nghìn nhân viên trên thế giới và năng suất hàng năm là 25 triệu đôi.
Chủ yếu phát triển và sản xuất giày adidas cho Originals, Yeezy, Basketball, Core, Five Ten và một số danh mục thời trang cao cấp như Y-3 và Statement.
Review Giày Apache
Môi trường làm việc không thăng tiến, Chế độ dãi ngộ không tốt
Vui vẻ
Môi trường năng động, tích cực nhưng lương thấp, phải tăng ca