Các phòng ban đang tuyển dụng tại GRACE BOX

Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm GRACE BOX

Cập nhật 10/12/2024 12:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Grace Box
Quản Lý Chất Lượng/Quality Control Manager
GRACE BOX
21 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

The Quality Control Manager is responsible for establishing and maintaining quality standards for hotel operations, conducting audits and inspections, managing guest feedback, and leading continuous improvement initiatives to ensure service excellence. This role collaborates closely with department heads, Learning & Development, and senior management to enhance guest satisfaction and operational efficiency.

Quyền lợi được hưởng

  • Professional working environment.
  • Attractive remuneration and insurance package.
  • Meals and laundry are provided by the hotel.
  • Opportunity to join international training and development programs.
  • Special food and beverage discount.
  • Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
  • Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
  • Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.

Yêu cầu công việc

Quality Control

• Establish and maintain quality standards for all hotel operations in collaboration with the Management Team.

• Develop and implement procedures, guidelines, and checklists to ensure consistency in service delivery and processes.

• Regularly review and update quality control measures based on guest expectations and industry trends.

Audits and Inspections

• Plan and execute regular internal audits to assess adherence to quality standards and identify areas for improvement.

• Coordinate with department heads to schedule audits, inspections, and evaluations of hotel functions.

• Analyse audit findings and work with department managers to address deficiencies and implement corrective actions.

• Prepare and present regular reports to senior management, outlining quality performance, audit results, and improvement initiatives.

Guest Feedback Management

• Monitor and analyze guest feedback from surveys, online reviews, and direct communication.

• Identify trends in guest feedback and collaborate with relevant teams to implement improvements.

• Develop strategies to enhance guest satisfaction, loyalty, and engagement.

Continuous Improvement

• Lead initiatives to drive continuous improvement across hotel operations and services.

• Facilitate cross-functional teams to implement process improvements, cost-saving measures, and innovative solutions.

• Regularly analyse performance metrics to track progress and the impact of improvement efforts.

• Work closely with the Learning & Development (L&D) to identify staff training needs in quality standards and customer service.

Local Audit and Regulatory Compliance

• Strictly adhere to Vietnamese government requirements, including annual audits, quality checks, certifications, and 5-star hotel qualifications.

• Ensure that all brand standards align with local regulatory compliance, coordinating with departments to meet necessary criteria.

• Manage and oversee the acquisition and renewal of all certifications related to quality, safety, and compliance.

• Follow up with departments to ensure successful completion of local audits and adherence to government regulations.

• Document and report compliance status, addressing any gaps in certification or quality standards as required by local authorities.

Yêu cầu hồ sơ

• A bachelor's degree in Hotel Management, Business Administration, or a related discipline is required.

• Minimum of 3 years experience in quality control, hotel management, or a similar role within the hospitality industry.

• Demonstrates strong analytical and problem-solving abilities, with experience in guest feedback analysis and driving continuous improvement.

• Exceptional communication and leadership skills.

• Familiarity with hotel insurance policies and risk management is an advantage.

• Proficiency in English is essential; knowledge of a third language is a plus.


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
60/5 Lý Chính Thắng Phường Võ Thị Sáu - Quận 3 - TP.HCM Nhà Xưởng : 144 Khu 3, ấp 7, Xã An Phước, Huyện Long Thành, Tỉnh Đồng Nai

Giới thiệu

Công Ty TNHH Grace Box là một doanh nghiệp trong ngành sản xuất thuơng mại các sản phẩm túi vải không dệt, túi vải môi trường và các sản phẩm túi vải canvas. Với sứ mệnh góp phần chung tay bảo vệ môi trường xanh. Grace Box không ngừng đổi mới, sáng tạo, nâng cao chất lượng tạo ra những sản phẩm túi vải không dệt đa đang dạng mẫu mã, màu sắc và kích thước. 

Chúng tôi tự tin với quy mô sản xuất dây chuyền máy móc tự động hiện đại, khép kín và đội ngũ các công nhân viên tay nghề cao. Đáp ứng được các đơn hàng sản xuất nhanh cần gấp và đủ điều kiện đáp ứng các yêu cầu đòi hỏi chất lượng sản phẩm cao, tiêu chuẩn xuất khẩu. 

Chúng tôi luôn nhận thức rằng “Niềm Tin” là giá trị cốt lõi giúp doanh nghiệp chúng tôi phát triển trở thành thương hiệu bền vững trong lòng khách hàng. Mỗi một sản phẩm chúng tôi cung cấp ra thị trường được chăm chút qua các khâu cắt, may, kiểm tra, đóng gói và giao hàng. Mỗi một sản phẩm khách hàng tiêu thụ của chúng tôi không những là niềm vui mà còn là hạnh phúc của tất cả các thành viên công ty Grace Box. 

Chúng tôi luôn sẵn sàng tiếp nhận mọi yêu cầu tư vấn qua Hotline 0903 199 642 

Những nghề phổ biến tại GRACE BOX

Bạn làm việc tại GRACE BOX? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GRACE BOX

GRACE BOX

Click để đánh giá