Việc làm CÔNG TY TNHH GRGR

Cập nhật 01/11/2024 23:33
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GRGR
HR Admin Executive
CÔNG TY TNHH GRGR
83 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Brief summary of job profile:

The HR Admin Executive is responsible for supporting the Compensation & Benefits (C&B) team to ensure the accuracy and timeliness of daily C&B operations. This includes managing employee documentation and facilitating various HR processes related to social insurance, personal income tax (PIT), and labor contracts, while ensuring compliance with statutory requirements related to compensation and benefits.

Key Accountabilities:
· In charge of labor contract management, including preparing new contracts, renewing contracts, and preparing appendix contracts.
· Prepare documents for making claims for Social Insurance benefits (e.g., sick leave, maternity leave) and follow up on payments for employees.
· Prepare HR- related reports and metrics as required by local authorities.
· Work closely with relevant government offices such as the Tax Authority and Social Insurance Authority.
· Respond to employee inquiries and concerns relating to C&B policies and practices.
· Maintain accurate HR records and documentation.
· Collect documents and information to assist in registering Social, Health, and Unemployment insurance contributions for new employees.
· Support the preparation of documents for PIT code issuance, dependent relief registration, PIT declaration, and finalization for employees.
· Cross check, and maintain employees&039; supporting documents, ensuring compliance with Vietnamese laws and regulations.
· Record and manage employees&039; Social Insurance Books (SIB), including preparing applications for issuing SIB, controlling SIB, and recording SIB for resigned employees.
. Support other HR team members to ensure the smooth operation of the HR Department.

Yêu cầu công việc

Job Requirements:
Education/ Training Qualifications

Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.

Work
Experience

01+ years of experience in a similar role, preferably in the food & beverage/ retail industry.

Knowledge of:

Knowledge of Vietnamese labor laws and regulations regarding PIT and social insurance is preferred.

Skills (Ability to):

Good communication skills.
Strong attention to detail, ensuring accuracy in C&B operations and data management.
Ability to work under pressure and meet deadlines, managing multiple tasks and priorities within the C&B function.
Fluent English proficiency in speaking and writing is a plus.
Proficient in MS Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
Ability to handle confidential information with integrity.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-18 01:45:03

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH GRGR
CÔNG TY TNHH GRGR Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 37 Nguyễn Sơn, Ngọc Lâm, Long Biên, Hà Nội

Công ty TNHH GRGR của chúng tôi chuyên tuyển dụng việc làm phổ thông thời vụ và việc làm chính thức cho các công ty và tập đoàn đa quốc gia.

Chúng tôi liên tục tuyển dụng nhằm đáp ứng nhu cầu của người lao động ngày càng cao trong thị trường lao động Việt Nam

Sứ mệnh của chúng tôi là mang đến cho bạn những công việc chất lượng, và phù hợp nhất. Đội ngũ tuyển dụng chuyên nghiệp của GRGR sẽ hỗ trợ hết mình để kết nói ứng viên đến với công việc.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH GRGR

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH GRGR? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH GRGR

CÔNG TY TNHH GRGR

Click để đánh giá