Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
MISSIONS:
· Manage and update customer data into internal system
· Receive/forward/respond to customer requests/complaints/inquiries
· Monitor/coordinate with other departments to ensure quality and timeliness of service delivery
· Monitor and collect factory rents
· Prepare price quotations, contracts, sales reports and other documents as required.
· Perform reception and administrative duties as assigned.
· Translate documents (English - Vietnamese, Vietnamese – English)
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS
· Good appearance, good communication and customer service skills
· Easy-going, active, organized
· Fluent in English
· Second language is an advantage (Chinese/Korean/Japanese)
· Having 1-2 years of working experience in Sale/Customer Service/Administration…
· Good at Microsoft Office
BENEFITS
· Attractive, competitive salary and bonus
· Other benefits: annual health check-up, 24/24 accident insurance package, company trip (domestic and international), and other benefits
· Working in an international environment (Japan, Korea, UK, China)
· Divers training courses and clear career development path
· Shuttle bus from District 5, District 7, District 8
· Working hours: 8:00 am - 4:30 pm
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
Video Tuyển Dụng
Thành lập vào năm 2012, Công ty TNHH Hà Thiên Bảo đặt trụ sở chính tại TP.Hồ Chí Minh. Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển, hệ thống Hà Thiên Bảo nay càng được mở rộng trên khắp cả nước: Hà Nội, Hải Phòng, Quảng Ninh, Đà Nẵng…
Với đội ngũ dày dặn kinh nghiệm, chuyên nghiên cứu, khai thác và nâng cao các dòng sản phẩm về đá tự nhiên, đá cảnh, đá quý. Cung cấp sỉ và lẻ cho thị trường xuất nhập khẩu.