Mô tả công việc
- To be responsible for translation and interpretation.
- To keep up to date admin files and maintains an effective filing system.
- Follow the progress of the work assigned to management of FDLR by BOD
- Follow the progress of the work, remind and push Managing Director’s work.
- Follow the progress of the work outlined in the meetings by management
- Report to MD, BOD and the Supervisory the reasons for the slow progress and uncompleted job.
- Warning of the risk of delays in the implementation of the HOD’s work at briefing and meeting
- To ensure that all necessary office supplies are at the right stock level.
- To be able to communicate very well with all levels of employees and most important to the guest. To ensure that all messages are replied correctly and promptly.
- Responsible for every meeting minutes and report to BOM
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- QUALIFICATIONS: Graduated from Foreign language Department
- SPECIAL SKILLS: Ability to plan and implement programs and policies
- Experience in an international major hotel or Resort is advantage
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Note : Please contact T&C for job application form or send resume via above email.
Thành lập vào năm 2012, Công ty TNHH Hà Thiên Bảo đặt trụ sở chính tại TP.Hồ Chí Minh. Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển, hệ thống Hà Thiên Bảo nay càng được mở rộng trên khắp cả nước: Hà Nội, Hải Phòng, Quảng Ninh, Đà Nẵng…
Với đội ngũ dày dặn kinh nghiệm, chuyên nghiên cứu, khai thác và nâng cao các dòng sản phẩm về đá tự nhiên, đá cảnh, đá quý. Cung cấp sỉ và lẻ cho thị trường xuất nhập khẩu.