Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
CÔNG TY TNHH HANA E&C được thành lập năm 1948 tại Hàn Quốc, tới nay đã thực hiện rất nhiều dự án lớn tại Hàn Quốc như: Trung tâm Sejong, Everland, tòa nhà văn phòng Telecom… Với mục đích mở rộng hoạt động kinh doanh, năm 2002, chúng tôi đã xây dựng các trường học tại Việt Nam trong khuôn khổ các dự án của Đại sứ quán Hàn Quốc. Chúng tôi cũng đã thiết kế các dự án lớn tại Việt Nam như: tòa nhà Keangnam, bệnh viện Huế, trung tâm thể thao Đà Nẵng,…Năm 2013, Công ty TNHH Aum&Lee Architects Vina được thành lập tại Hà Nội, Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1948
Mission
- Với mục đích mở rộng hoạt động kinh doanh, năm 2002, chúng tôi đã xây dựng các trường học tại Việt Nam trong khuôn khổ các dự án của Đại sứ quán Hàn Quốc. Chúng tôi cũng đã thiết kế các dự án lớn tại Việt Nam như: tòa nhà Keangnam, bệnh viện Huế, trung tâm thể thao Đà Nẵng,…Năm 2013, Công ty TNHH Aum&Lee Architects Vina được thành lập tại Hà Nội, Việt Nam.