Việc làm HANY GROUP

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HANY GROUP
Guest Relation Officer (Japanese Speaking) | Nhân viên Chăm sóc Khách hàng (Tiếng Nhật)
HANY GROUP
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hải Châu - Đà Nẵng

Mô tả công việc

  • Meet, greet, and direct Guests who enter the lobby area, asking all guests and visitors if they require assistance.
  • Serve as the main point of contact for VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements
  • Seek verbal feedback from customers regularly and respond to all Guest queries in a timely and efficient manner
  • Be smart and well-groomed at all times and maintain a friendly cheerful attitude
  • Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests
  • Assist in facilitating a fast, smooth, and pleasant check-out
  • Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that that accorded special status by the hotel are highlighted to Management and necessarily related functions are actions
  • Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, and city and local information to promote and upsell the hotel’s products and services whenever possible
  • Responsible for arranging flowers and fruits for in-house and arrival guests
  • Co-ordinate with the Housekeeping department and the reception to ensure that rooms assigned to VIP guests are in order.
  • Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognized and welcome
  • Handles guests’ complaints or requests and liaises with the department concerned to ensure immediate follow-up
  • Check the guest birthday list daily for preparation and dispatching of birthday cards and cakes to guests
  • General understanding of the Front Office and House Keeping operations regarding guest accommodation

Quyền lợi được hưởng

  • Salary negotiated directly during the interview
  • Working hours: 5 days/week, 2 days off/week.
  • 100% Service charge bonus right at the beginning of the probationary period + Bonuses for holidays, Tet, 13th month salary.
  • Delicious meals during the shift with neat uniforms.
  • Full social insurance according to the law + Bao Minh 24h accident insurance for employees.
  • Super friendly team, enthusiastic support.
  • Surprise gifts on special occasions during the year.
And many other benefits.

Yêu cầu công việc

  • Fluent communication in English and Japanese
  • Young and good-looking
  • Good team work skills
  • 1-2 years' customer service experience, preferably in the hospitality field

Yêu cầu hồ sơ

Please prepare 1 set of documents including curriculum vitae, citizen identification, Degrees, and related certificates – Notarized copy
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
STH21B.04 Đường số 12, Khu đô thị Lê Hồng Phong II, Phường Phước Hải, Thành phố Nha Trang

Công ty có mã số thuế là 0315423721-001, chuyên lắp đặt thiết bị điện

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2003

Mission

 

Những nghề phổ biến tại HANY GROUP

Bạn làm việc tại HANY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HANY GROUP

HANY GROUP

Click để đánh giá