CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE ★ 2.4

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông

Việc làm CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

Cập nhật 06/02/2025 12:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE
Customer Service Officer - Contact Center
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế

Mô tả công việc

About UOB
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Provide professional, friendly, and high-quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high-quality interactions with customers.
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers' requests.
• Ensure effective and timely follow-up as promised to customers.
• Process financial entries and adjustment on customers' accounts if necessary.

Yêu cầu công việc

Requirements
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi-task.
• Good understanding of the bank's customers, product, and services.
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
Be a part of UOB Family
Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE
CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà M-invoice, Số 12-14 Ngõ 269/1 Đường Giáp Bát, P. Giáp Bát, Q. Hoàng Mai, Hà Nội

M-INVOICE thành lập từ năm 2012, được xây dựng từ đội ngũ chuyên gia trong lĩnh vực phầm mềm Công nghệ thông tin. Công ty sớm khẳng định được vị thế trong lĩnh vực CNTT và là một trong những đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp về công nghệ, quản trị cho doanh nghiệp trong nước, đặc biệt là hợp tác triển khai nhiều dự án lớn trong nước và khu vực ASEAN:

• Triển khai dự án Hóa đơn, phần mềm quản lý giáo dục thông minh cho trường học, các doanh nghiệp

• Triển khai Dự án trường học thông minh ở Cambodia, Laos và Myanma;

• Cung cấp giải pháp chăm sóc khách hàng đa kênh qua SMS, tổng đài và contact center cho doanh nghiệp;

• Hợp tác với các đối tác chính: Mobifone; MobiFone Global, M-INVOICE, Vnis, VACOM, VTTC; VCCT, VMG, CMC, Sở Giáo Dục TP HCM, Global Smart Solution(Cambodia)…

Trên cơ sở hợp tác chiến lược vững mạnh với các đối tác có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực phần mềm quản lý, kế toán, thuế; Công ty M-INVOICE đã phát triển và ứng dụng thành công hệ thống cung cấp giải pháp hóa đơn điện tử M–invoice đáp ứng được các quy định chuẩn mực về hóa đơn cũng như tuân thủ theo thông tư 32/2011/TT-BTC của Bộ Tài chính về hóa đơn điện tử.

Theo đó M-INVOICE hoạt động như một trong những nhà cung cấp các giải pháp, cung ứng sản phẩm và dịch vụ về hóa đơn điện tử hàng đầu tại Việt Nam. Bằng khả năng cung cấp các giải pháp, sản phẩm và dịch vụ hiệu quả, M-INVOICE luôn nỗ lực hết sức mình để mang lại những giá trị và sự hài lòng cho khách hàng của mình.

 M-INVOICE cung cấp chuyên sâu các giải pháp về Quản lý Doanh nghiệp như sau:

• Cung cấp giải pháp Hóa đơn điện tử và phần mềm Hóa đơn M-invoice được thiết kế đáp ứng và tuân thủ theo thông tư 32/2011/TT-BTC và các quy định chuẩn mực về Hóa đơn;

• Tư vấn và cung cấp giải pháp toàn diện cho các hoat động quản lý, bán hàng và sản xuất kinh doanh của doanh nghiệp (BI – Báo cáo quản trị thông minh, ERP – Giải pháp quản trị nguồn lực của Doanh nghiệp, ACC....);

• Tư vấn về nghiệp vụ hóa đơn, hỗ trợ và giải đáp thắc mắc liên quan tới Hóa đơn điện tử, hóa đơn xác thực của Cơ quan thuế (Miễn phí);

• Dịch vụ Hỗ trợ kê khai thuế của Tổng cục thuế (Miễn phí).

“Chúng tôi luôn cam kết hỗ trợ một giải pháp hóa đơn điện tử trọn gói và an toàn cho Quý doanh nghiệp”


Review CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

2.4
12 review

19/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty này đúng như bạn trên nói, bắt yêu cầu thống kê mức lương của công ty khác xong rồi công ty này thì lương thấp (rv)

15/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Làm nhân viên lâu năm cũng 100% là máy cá nhân hết (RV)

15/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty lương mới vào là 7,5 nhé ae ?. Thử việc 6tr thì thu tiền ăn 600k. (RV)

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo