Các phòng ban đang tuyển dụng tại JLL Vietnam

Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm JLL Vietnam

Cập nhật 05/08/2025 16:26
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH JONES LANG LASALLE (JLL Vietnam)
EHS Manager
JLL Vietnam 4.2★
19 đánh giá 71 việc làm 16 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/03/2025
Hạn nộp hồ sơ: 24/04/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
REPORTING TO

  • Account Director (directly)
  • Regional EHS Manager (on matrix)

POSITION GOALS

  • Responsible for implementing and monitoring Environmental, Health, and Safety programs and policies for High Tech Manufacturing client
  • Ensure safe work environment for JLL employees, clients and subcontractors
  • Ensure in full compliance on legal requirement
  • Conduct training in safety related field, support emergency response, hazardous material handling, industrial hygiene and life safety with in JLL Scope of Work

Duties And Responsibilities

  • Understand JLL IFM Service contract
  • Manage EH&S programs at JLL client account
  • Develop and implement EH&S policies, practices and programs at site level
  • Assure achievement of high EH&S standards in the prevention of accidents, incidents and events that could harm employees and/or property of client
  • Oversee JLL contractor and subcontractor safety programs
  • Act as resident expert for EHS/Fire Prevention and Protection, Industrial Hygiene, Environmental issues
  • Provide government compliance with all applicable regulatory and local regulations
  • Have in depth knowledge of Root Cause Analysis, Drinking Water Standards, STP parameter monitoring, Work at Height, Confinement Space Standards, Water Act, STP amendments, Fire safety standards, electrical safety, management of big/small construction projects.
  • Drive Safety Audits and Safety Training at all locations and follow up with plant-level EHS management to insure thoroughness and effectiveness of programs
  • Professionally represent the company in all dealings with client EH&S staff, suppliers, sub-contractors
  • Responsible for recommending corrective action where environment health and safety hazards exist
  • Collaboration with Regional EHS Manager on monthly EHS leaders meeting, Site monthly reporting, Incident escalation, consultation and other matters arising that require regional direction.
  • Any other duties as and when required by the direct Manager/Directo
  • Manage EHS matters to support PM/CM activities, ensure building operation smoothly and no incident happen by identify issues, proactively taking action to prevent unexpected circumstance.
  • More details will be discussed in the interview

KEY PERFORMANCE MEASURES

  • Meet the requirements of customer proactively and professionally
  • Respect the company’s rules and comply seriously at site
  • Projects are supervised according to scope of work, specifications, and requirements with zero violence of safety rules, with zero accident inside company premises
  • Comply with the company standards positively for all the works
  • Respect the commitments with client in the works
  • Respond the client’s work requests on time
  • HOTR score, KPI, OPI achieved at set target, as in the IFM contract
  • Zero case of ethical issue reported
  • Timely response client request per SLA

LEADERSHIP

  • Work in partnership with senior and site management to develop and implement strategies, policies, and services to increase employee safety & reduce organizational risk
  • Set team targets & monitors performance
  • Assist & fellow managers and mentor subordinates on EHS standards and practices

QUALIFICATION

  • BS degree in Environmental, Safety, Industrial Hygiene, Technical Scientific or Engineering or equivalent
  • 5+ years of experience building management/ developing, implementing and managing EH&S programs (preferably within a Manufacturing Environment)
  • Well planning and resourceful
  • Reporting skill, sense of emergency and high responsibility for scope given.
  • People management, delegating and job assign professional.
  • Good communication with effective English reading/listening/speaking skills.
  • Strong stakeholder management skills with experience to make team structure change.
  • Open minded, quick response with “Can do “attitude.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 37, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty Tư vấn Bất động sản Toàn cầu Jones Lang Lasalle (JLL) là tập đoàn Mỹ hàng đầu chuyên cung cấp các dịch vụ quản lý và đầu tư bất động sản chuyên nghiệp. Kể từ tháng 3/2014, đơn vị này đã chính thức tiếp thị bằng chữ viết tắt “JLL”. JLL Group tự hào là một trong những công ty nằm trong top 500 Fortune với doanh thu hàng năm đạt 18 tỷ USD, hơn 300 văn phòng hoạt động tại hơn 80 quốc gia và 92.000 nhân viên trên toàn cầu (tính đến ngày 30/9/2020). JLL Việt Nam chuyên mua, xây dựng và đầu tư vào nhiều loại tài sản bao gồm bất động sản công nghiệp, thương mại, bán lẻ, nhà ở và khách sạn. Từ các công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực công nghệ đến các công ty toàn cầu, khách hàng của JLL Việt Nam trải rộng các ngành công nghiệp bao gồm ngân hàng, năng lượng, y tế, luật, khoa học đời sống, sản xuất và công nghệ.


Review JLL Vietnam

4.2
19 review

Review Highlights

Cập nhật 14/02/2025

Ưu điểm

  • Môi trường làm việc năng động, đa văn hóa (103 reviews) 
  • Nhiều hoạt động gắn kết nhân viên, nhân sự nội bộ (88 reviews) 
  • Phúc lợi tốt, có cơ hội thăng tiến (71 reviews) 
  • Phù hợp với người ưu tiên công việc ổn định, ít cạnh tranh (65 reviews)  
  • Không phải tăng ca nhiều, dễ cân bằng giữa công việc và cuộc sống gia đình (138 reviews) 

Nhược điểm

  • Công việc lặp lại, có thể cảm thấy nhàm chán (241 reviews) 
  • Khó có cơ hội thăng tiến (130 reviews) 
  • Lương thưởng không quá cao so với mặt bằng chung của thị trường (183 reviews) 
  • Tổ chức hệ thống phức tạp, hệ thống và thủ tục rườm rà (122 reviews) 
  • Không có nhiều hoạt động team building (177 reviews) 

16/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cân bằng giữa công việc và cuộc sống nhưng yêu cầu từ khách hàng có thể khá khắt khe. (GL)

13/05/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Quản lý tốt, môi trường làm việc lành mạnh nhưng tỷ lệ tăng lương hàng năm khá thấp. (GL)

06/03/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có nhiều cơ hội học hỏi nhưng lương thấp hơn mặt bằng chung.(VN)

Những nghề phổ biến tại JLL Vietnam

Bạn làm việc tại JLL Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo JLL Vietnam

JLL Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo