Mô tả công việc
Source new sales opportunities through inbound lead follow-up and outbound cold calls and emails
Understanding customers' needs and identifying sales opportunities.
Answering potential customers' questions and sending additional information
Keeping up with product and service information and updates.
Creating and maintaining a database of current and potential customers to close sales and achieve sales target.
Explaining and demonstrating features of products and services.
Upselling products and services, route qualified opportunities to the appropriate sales executives for further development and closure
Taking care S&M customers
Source new sales opportunities through inbound lead follow-up and outbound cold calls and emails
Understanding customers' needs and identifying sales opportunities.
Answering potential customers' questions and sending additional information
Keeping up with product and service information and updates.
Creating and maintaining a database of current and potential customers to close sales and achieve sales target.
Explaining and demonstrating features of products and services.
Upselling products and services, route qualified opportunities to the appropriate sales executives for further development and closure
Taking care S&M customers
Yêu cầu công việc
Proven inside sales experience or experience in an outbound call center or a related sales position preferred.
Track record of over-achieving target
Strong phone presence and experience dialing dozens of calls per day
Proficient with SEO and web presentation tools
Experience working with MS or similar CRM
Excellent verbal and written communications skills
Strong listening and presentation skills
Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
BA/BS degree or equivalent
English is must and Chinese speaking is plus
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Một tập đoàn hoạt động kinh doanh trên nhiều lĩnh vực tài chính, ngân hàng, du học, bảo hiểm nhân thọ, dịch vụ bảo vệ …. với quy mô trên 100 nhân viên và là đối tác với nhiều tập đoàn nước ngoài tại VN và các công ty trong nước.
Cam kết một chất lượng dịch vụ hoàn hảo và uy tín:
- Cam kết đồng bộ, thống nhất: một hệ thống chất lượng dịch vụ đồng đều, an toàn và đề cao giá trị của quý khách hàng.
- Cam kết khách hàng: uy tín, bảo mật, trung thực.
- Tìm kiếm và kiến tạo lợi ích: luôn phấn đấu và phát triển để tối đa hóa lợi ích của quý nhà đầu tư.
- Đội ngũ có năng lực: không ngừng học hỏi và nâng cao trình độ toàn bộ đội ngũ nhân viên.
- Tinh thần làm việc nhóm: hợp tác và giúp đỡ.
- Luôn hướng đến những tiêu chuẩn cao hơn: không dậm chân tại chỗ, luôn hướng đến tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành