Mô tả công việc
Accounting and tax duties:
● Collect, summarize, and verify debit notes, invoices, and other relevant documents to ensure timely and accurate payment processing.
● Prepare bank remittances via i-banking and follow up for approvals and results.
● Manage payroll, timesheets, and respond to inquiries from employees or supervisors (if any).
● Record the daily accounting entries to accounting software (FAST)
● Prepare monthly tax declarations (VAT, CIT, FCT, PIT).
● Handle dependent registration on the tax platform.
● Support for annual audit, VAT refund and transfer pricing documents preparation.
● Perform other assigned tasks required.
Admin:
● Handle the purchase process for PCs, devices, stationery (search quotation, suitable device, print label, hand over process for employee) and manage assets.
● Perform accounting tasks for the labor union.
● Arrange business trips (flight and hotel booking, visa, business trip decision, reimbursement)
● Perform other assigned tasks required.
Yêu cầu công việc
● Bachelor's degree in Accounting, Finance, Business Administration, or a related field.
● Have Chief Accountant Certificate
● Minimum of 3-4 years of experience in accounting and administrative roles.
● Proficient in accounting software.
● Strong knowledge of tax regulations and compliance requirements.
● Advanced proficiency in MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
● Good organizational and time-management skills.
● Detail-oriented and able to work independently.
● Understanding of local governmental policies, regulations, and labor laws
● Proficiency in English communication (both verbal and written) or Japanese (N2)
■SALARY: Upto 35M Gross
■WORKING TIME: Mon - Fri: 9h00-18h00; fulltime trên office, sau ổn thì WFH 1 ngày/tuần
Quyền lợi được hưởng
- Annual performance review: twice/ year
- Performance Bonus for all staff
- Patents and Inventions bonus
- Bao Viet Premium Healthcare Insurance Package even during probation period
- Annual Health Check-up for all staff
- Good career advancement opportunities
- Opportunity to acquire technical knowledge and experience in the latest technologies
- 12 days annual leaves, + New Year holiday according to the Japanese calendar
- Company trip, Year-End Party
- Insurance in full gross salary
- Gift for Tet/ Autumn Festival
- Free coffee
Công ty kiểm toán Immanuel là một với môi trường kiểm toán chuyên nghiệp, đã và đang vươn lên trở thành lựa chọn hàng đầu của các doanh nghiệp trong lĩnh vực Thuế - Kế toán - Kiểm toán – Tài Chính. Công ty văn phòng chính tại Hà nội, có chi nhánh tại Thành phố Hồ Chí Minh, Đà nẵng. Để làm được điều đó, chúng tôi luôn đầu tư vào phát triển nguồn lực con người và coi con người là tài sản quý giá nhất của Cty. Với đội ngũ nhân viên trẻ, năng động, làm việc cho công ty bạn sẽ có cơ hội thăng tiến và phát triển nghề nghiệp.
Để đáp ứng nhu cầu phát triển, hiện tại công ty đang tìm kiếm những ứng viên có năng lực, đam mê công việc, có nhiều kinh nghiệm và sự hiểu biết về nghề kiểm toán.
Review KIỂM TOÁN IMMANUEL
Công ty tốt 100₫ đc các ac hướng dẫn tận tình, cv ko quá nặng (RV)