Mô tả công việc
- To establish an effective data base system to be used by all team members for restaurant and local attractions. Have solid understanding of and being able to establish relationship with all local attractions, restaurants… etc.
- To supervise the other concierge associates, bellman, doormen to effectively handle guest requests, To ensure that they are adhering to all hotel policies, procedures and standards while striving towards total guest satisfaction. To ensure that the above-mentioned areas are working in a professional manner at all times.
- Responsible for hiring, training and development of all concierge-related associates, so they are hospitable, outgoing and customer service oriented.
- Assist the Front Office Manager, Assist Front Office Manager, Concierge Manager in above areas to ensure a correct and smoothly operation department.
- Each associate is expected to carry out, within their capabilities, all reasonable requests by management.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays.
- And etc
Yêu cầu công việc
- Higher Diploma or Bachelor Degree from university/college in Hospitality Management or related major;
- Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
- Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
- Strong leadership and management skills
Yêu cầu hồ sơ
Or contact us via Zalo 0773401833 for further information
Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học thành phố Hồ Chí Minh (AISC) tiền thân là doanh nghiệp nhà nước hoạt động trong lĩnh vực kiểm toán độc lập và tư vấn được thành lập theo Quyết định số 1292/QĐ-UB-TM ngày 29/4/1994 của Ủy ban nhân dân TP Hồ Chí Minh và được Bộ Tài chính cho phép hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam theo công văn 637/TC/CĐKT ngày 31/03/1994. Ngày 13/8/2008 Công ty chuyển đổi hình thức sở hữu vốn theo quy định của Chính phủ từ công ty nhà nước sang công ty TNHH có hai thành viên trở lên. Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học thành phố Hồ Chí Minh đã trở thành thành viên của Hãng kiểm toán quốc tế MOORE GLOBAL NETWORK LIMITED và chính thức đổi tên thành Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học MOORE AISC kể từ ngày 16/5/2022. Trong suốt 29 năm hoạt động và phát triển,MOORE AISC luôn giữ vững vị trí trong danh sách 10 công ty kiểm toán hàng đầu hoạt động tại Việt Nam có doanh thu hàng năm, có hệ thống khách hàng và có số lượng Kiểm toán viên và nhân viên lớn nhất hiện nay. Khách hàng của MOORE AISC là các Tổng Công ty/tập đoàn lớn như Tổng Công ty Bưu điện Việt Nam, Tổng Công ty Đầu tư phát triển đường cao tốc, Tổng Công ty Cà Phê Việt Nam,… MOORE AISC có trụ sở chính tại TP. HCM và 02 chi nhánh tại Hà Nội và Đà Nẵng, 02 văn phòng đại diện tại Hải Phòng và Cần Thơ. Chi tiết xem tại Website: http://aisc.com.vn/