Mô tả công việc
- Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organizational structure defined by the Front Office Manager
- Promotes the Pullman brand philosophy through his or her exemplary attitude, behavior, uniforms and excellent communication skills.
- Forms the link and interfaces between the hotel’s different departments and various points of reception.
- Takes care of guests from their arrival through to their departure. Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay.
- Promotes the hotel’s offer. Helps meet the department’s quantitative targets through his/her sales efforts.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
- The Welcomer will be the person that a guest will come to see to look for a service or some assistance. The greeting and attitude of the Welcomer will influence a lot the opinion that the guest will have of the overall hotel.
- Being at the service of the guest, the first task of the Welcomer is to be available at any time for a guest and to take extra care of him by an automatic greeting with smile and warm & positive attitude. The guest has to feel expected and welcome at any time. The guest will always be the first priority for a Welcomer.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
- Keep good rapport with all staff.
- Follow hotel rules and regulations at all times.
- Attends all training sessions as scheduled.
- Complete knowledge of hotel's facilities and services.
- Attend the daily Front Office briefing as well as monthly Front Office meeting.
RELATIONS
- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSIONS
- Performs any other duties that may be assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
- 05 working days or 40 hrs per week
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Yêu cầu công việc
- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.
- Good command in English.
- Proactive in approaching customers.
- Office computer literacy.
- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.
- Ability to deal with colleagues/customers professionally.
- Excellent in service mind oriented.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume in English / Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học thành phố Hồ Chí Minh (AISC) tiền thân là doanh nghiệp nhà nước hoạt động trong lĩnh vực kiểm toán độc lập và tư vấn được thành lập theo Quyết định số 1292/QĐ-UB-TM ngày 29/4/1994 của Ủy ban nhân dân TP Hồ Chí Minh và được Bộ Tài chính cho phép hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam theo công văn 637/TC/CĐKT ngày 31/03/1994. Ngày 13/8/2008 Công ty chuyển đổi hình thức sở hữu vốn theo quy định của Chính phủ từ công ty nhà nước sang công ty TNHH có hai thành viên trở lên. Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học thành phố Hồ Chí Minh đã trở thành thành viên của Hãng kiểm toán quốc tế MOORE GLOBAL NETWORK LIMITED và chính thức đổi tên thành Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học MOORE AISC kể từ ngày 16/5/2022. Trong suốt 29 năm hoạt động và phát triển,MOORE AISC luôn giữ vững vị trí trong danh sách 10 công ty kiểm toán hàng đầu hoạt động tại Việt Nam có doanh thu hàng năm, có hệ thống khách hàng và có số lượng Kiểm toán viên và nhân viên lớn nhất hiện nay. Khách hàng của MOORE AISC là các Tổng Công ty/tập đoàn lớn như Tổng Công ty Bưu điện Việt Nam, Tổng Công ty Đầu tư phát triển đường cao tốc, Tổng Công ty Cà Phê Việt Nam,… MOORE AISC có trụ sở chính tại TP. HCM và 02 chi nhánh tại Hà Nội và Đà Nẵng, 02 văn phòng đại diện tại Hải Phòng và Cần Thơ. Chi tiết xem tại Website: http://aisc.com.vn/