Mô tả công việc
PRIMARY RESPONSIBILITIES
• Attend to guests’ complaints, enquiries and requests, if necessary report problems to the Assistant Manager on duty.
• Welcome guests to a warm and friendly environment while also creating a professional first impression.
• Work as part of a team to complete the daily operational duties of the Front Office.
• Check guests in and out promptly, professionally and accurately.
• Set a high standard of service to exceed guest expectations at all times.
• Be aware of the hotel’s room types, room rates etc. in order to effectively sell our product on any enquiry.
• Responsible for tidiness of your immediate workstation at the Front Desk and of the back office area.
• Liaise with other departments to ensure guest requirements are dealt with efficiently.
• In the absence of the telephonic, provide a speedy and accurate response to answering telephone calls for guests. Answers internal telephone calls within 3 rings and always uses a professional and friendly manner.
• Field guest enquiries and offer solutions.
• Attends daily briefings and participates in a positive manner.
• Ensures all work areas are clean, tidy and in order.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Education:
A diploma or degree qualification. Fluency in oral and written English
Experience: Previous hotel-related experience desired.
Other: Excellent interpersonal and communication skills
Good presentation and public speaking skills.
Good in planning, organizing and coordination
Yêu cầu hồ sơ
Full CV in English or directly to Hotel
Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học thành phố Hồ Chí Minh (AISC) tiền thân là doanh nghiệp nhà nước hoạt động trong lĩnh vực kiểm toán độc lập và tư vấn được thành lập theo Quyết định số 1292/QĐ-UB-TM ngày 29/4/1994 của Ủy ban nhân dân TP Hồ Chí Minh và được Bộ Tài chính cho phép hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam theo công văn 637/TC/CĐKT ngày 31/03/1994. Ngày 13/8/2008 Công ty chuyển đổi hình thức sở hữu vốn theo quy định của Chính phủ từ công ty nhà nước sang công ty TNHH có hai thành viên trở lên. Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học thành phố Hồ Chí Minh đã trở thành thành viên của Hãng kiểm toán quốc tế MOORE GLOBAL NETWORK LIMITED và chính thức đổi tên thành Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học MOORE AISC kể từ ngày 16/5/2022. Trong suốt 29 năm hoạt động và phát triển,MOORE AISC luôn giữ vững vị trí trong danh sách 10 công ty kiểm toán hàng đầu hoạt động tại Việt Nam có doanh thu hàng năm, có hệ thống khách hàng và có số lượng Kiểm toán viên và nhân viên lớn nhất hiện nay. Khách hàng của MOORE AISC là các Tổng Công ty/tập đoàn lớn như Tổng Công ty Bưu điện Việt Nam, Tổng Công ty Đầu tư phát triển đường cao tốc, Tổng Công ty Cà Phê Việt Nam,… MOORE AISC có trụ sở chính tại TP. HCM và 02 chi nhánh tại Hà Nội và Đà Nẵng, 02 văn phòng đại diện tại Hải Phòng và Cần Thơ. Chi tiết xem tại Website: http://aisc.com.vn/