Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Management of site/accounts SLA, SLO with IT stakeholders, and business operations.
- Deliver efficiencies by contributing to Global Projects including automation by tracking & completing site-specific actions/projects on time.
- Onboarding New Accounts, managing Ramp Up & Ramp Downs, Account Movements & capturing new client requirements to work with the solutions teams & get it implemented & manage client visits
- Coordinate with the FM team for site-specific requirements related to data center
- Hands-on handling of IT Ticket resolutions on ITIL-based framework, maintaining systems compliance and audits as per COPC, ISO 27001 etc. standards & ensuring 100% contract compliance.
- Troubleshooting and resolving technical problems as they arise, either independently or in collaboration with other IT professionals & communicating real-time updates to the related team.
- Designing and deploying enterprise-level hardware and software systems that support the organization’s operations.
- Monitoring and maintaining IT infrastructure systems to ensure they remain operational and secure.
- Developing disaster recovery plans and procedures in conjunction with other IT professionals.
- Keeping abreast of technological advancements and emerging trends in hardware, software, and systems management to inform decision-making about IT infrastructure.
- Ensure patch deployment on servers, firewalls, network devices, and compliance management are up to date.
- Creating and maintaining documentation related to the company’s technology systems. This includes things like system configurations, policies and procedures, and troubleshooting guides.
- Achieving and Maintaining high IT VOC scores.
- Identify & report possible/potential exposures that may lead to fraud/non- compliance. Ensure 100% compliance to IT & business processes & org policies.
Yêu Cầu Công Việc
- College/University degree in Information Technology.
- 2 - 5 Years of relevant experience in an Enterprise IT Environment.
- Certifications: CCNP, VMware Certified Professional (VCP), MCSE, MCA Azure Administrator, MCE Microsoft 365 Enterprise Administrator.
- Excellent Proven skills in Customer & Client Management, Problem Management, Incident Management, Change Management, RCA & Ticket Analysis.
- Hands-on experience in Site IT Operations, IT Service Delivery & Shift Management.
- Hands-on experience on:
Server operating systems such as Windows, and Linux.
Virtualization technologies (VMware, Hyper-V);
Storage area networks and storage management systems;
Networking hardware and software such as switches, routers, firewalls, and VPNs;
Data backup and recovery software;
Remote administration software;
Scripting languages such as Bash, and PowerShell;
- Willing to work in night shifts, a 24/7 environment.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8 AM - 5 PM, Monday – Friday & Bi-weekly Saturday
- Đồng nghiệp: - Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
- Phúc lợi:
- Promotion opportunities every year.
- Periodical Bonus: twice/year
- 13th Salary; Salary increase: once/year.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Bonuses, gifts for all Holidays. - Lương: 18 Tr - 25 Tr VND
Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học thành phố Hồ Chí Minh (AISC) tiền thân là doanh nghiệp nhà nước hoạt động trong lĩnh vực kiểm toán độc lập và tư vấn được thành lập theo Quyết định số 1292/QĐ-UB-TM ngày 29/4/1994 của Ủy ban nhân dân TP Hồ Chí Minh và được Bộ Tài chính cho phép hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam theo công văn 637/TC/CĐKT ngày 31/03/1994. Ngày 13/8/2008 Công ty chuyển đổi hình thức sở hữu vốn theo quy định của Chính phủ từ công ty nhà nước sang công ty TNHH có hai thành viên trở lên. Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học thành phố Hồ Chí Minh đã trở thành thành viên của Hãng kiểm toán quốc tế MOORE GLOBAL NETWORK LIMITED và chính thức đổi tên thành Công ty TNHH Kiểm toán và Dịch vụ tin học MOORE AISC kể từ ngày 16/5/2022. Trong suốt 29 năm hoạt động và phát triển,MOORE AISC luôn giữ vững vị trí trong danh sách 10 công ty kiểm toán hàng đầu hoạt động tại Việt Nam có doanh thu hàng năm, có hệ thống khách hàng và có số lượng Kiểm toán viên và nhân viên lớn nhất hiện nay. Khách hàng của MOORE AISC là các Tổng Công ty/tập đoàn lớn như Tổng Công ty Bưu điện Việt Nam, Tổng Công ty Đầu tư phát triển đường cao tốc, Tổng Công ty Cà Phê Việt Nam,… MOORE AISC có trụ sở chính tại TP. HCM và 02 chi nhánh tại Hà Nội và Đà Nẵng, 02 văn phòng đại diện tại Hải Phòng và Cần Thơ. Chi tiết xem tại Website: http://aisc.com.vn/