Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Working Location: Hà Nội - Quận Cầu Giấy, Thanh Xuân, Nam Từ Liêm
Job Summary and Mission
This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.
Summary of Key Responsibilities
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
- Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.
- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.
- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.
- Follows Starbucks operational policies and procedures.
- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.
- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.
Yêu Cầu Công Việc
Summary of Experience
- Customer service experience in a retail or restaurant environment
- 1 to 2 years experience with the smae position
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Ability to direct the work of others
- Ability to learn quickly
- Effective oral communication skills
- Knowledge of the retail environment
- Strong interpersonal skills
- Ability to work as part of a team
- Ability to build relationships
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: 90 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 48 tiếng 1 tuần
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Kỹ thuật Cơ điện lạnh Quí Long là một trong những công ty chuyên nghiệp nhất Việt Nam về lĩnh vực thiết kế và thi công các hệ thống kỹ thuật Cơ Điện - Điện Lạnh - Công nghệ Phòng sạch….cho các công trình quy mô lớn và theo tiêu chuẩn quốc tế.
Với đội ngũ kỹ sư thiết kế có trình độ cao, có tính chuyên nghiệp và kinh nghiệm, Quí Long có thể tư vấn cho chủ đầu tư hoặc tham gia vào công tác thiết kế hệ thống: HVAC, M&E, Xử lý nước thải, PCCC, TTLL….nhằm đưa ra được các giải pháp thiết kế tối ưu vừa phù hợp tiêu chuẩn quốc tế, vừa tuân thủ các quy định tại Việt Nam và đặc biệt là lập được giá thành công trình một cách hợp lý nhất đối với thị trường xây dựng tại Việt Nam nói riêng và thị trường quốc tế nói chung, giúp khách hàng đạt được hiệu quả kinh tế tối ưu nhất.