Mô tả công việc
1. Customer
1.1 Preserve excellent levels of internal and external customer service
1.2 Identify customers’ needs and respond proactively to all of their concerns
1.3 Implement production, productivity, quality, and customer-service standards
1.4 Handle customer complains
1.5 complete audits; identify trends; determine system improvements; implement changes
1.6 Maintain high standard of ambiance for customers by controlling lighting, background music, linen service, glassware, dinnerware, and utensil quality and placement as well as monitoring food presentation and service
1.7 Enhance department and organization reputation by accepting ownership for accomplishing new and different requests from the customers
2. Financial
2.1 Manage the F&B day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards
3. Process
3.1 Assist the Restaurant Manager to liaise with Procurement and Accounting department on product purchases, delivery inspections as well as inventory management
3.2 Follow cash handling policy and procedures
3.3 Determine system improvements and implement changes
3.4 Maximize bar profitability by ensuring portion control and monitoring accuracy of charges
3.5 Assist the Restaurant Manager to maintain safe, secure, and healthy environment by establishing, following, and enforcing sanitation standards and procedures as well as food safety
4. People
4.1 Accomplish restaurant human resource objectives by recruiting, select, orient, train, assign, schedule rosters, coach, counsel, and discipline employees
4.2 Assist the Restaurant Manager to communicate job expectations
4.3 Plan, monitor, appraise, and review job contributions then make recommendation for promotions for the team members
4.4 Enhance job knowledge for himself / herself and team members by participating in educational opportunities, reading professional publications, maintaining personal networks, participating in professional organizations and necessary training courses
Quyền lợi được hưởng
Parking and meal allowance
Annual leave
Tips and service charge
Professional working environment
Yêu cầu công việc
Presentable and good – looking appearance, sparkling (shining, flashing and energetic look)
Vocational diploma in: restaurant, hospitality management
Listening skills
Humility – openness to criticisms/ideas
Communication skills
Teamwork
Enthusiasm
Flexible working time
Yêu cầu hồ sơ
Submit directly at the restaurant
Send your resume by Hoteljob.vn
If you have any questions or concerns, please contact 028 3822 6838 (HR Department)
Công ty TNHH Mailee chuyên sản xuất và phân phối các sản phẩm ăn vặt : thanh gạo lứt ngũ cốc rong biển / chà bông , rong biển kẹp hạt dinh dưỡng, gạo lứt sấy, cốm gạo lứt cháy tỏi, cốm gạo lứt rong biển, rong biển cháy tỏi. .… với thương hiệu Mailey. Sản phẩm hiện đang được bán tại các cửa hàng tiện lợi GS25, 7- Eleven và các nhà phân phối trên toàn quốc.
Các sản phẩm snack của chúng tôi được xuất từ những nguồn nguyên liệu tươi ngon nhất, kết hợp với công nghệ sản xuất hiện đại, đảm bảo tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
Với tiêu chí mang lại cho khách hàng những sản phẩm snack thơm ngon, tiện dụng và giàu giá trị dinh dưỡng, chúng tôi luôn quan tâm đến việc nghiên cứu phát triển, nâng cao chất lượng sản phẩm, cải tiến công nghệ sản xuất, để phục vụ tốt hơn nhu cầu của người tiêu dùng.