Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
About The Role
As an Associate in the Client Service Team, you'll connect clients with industry experts. Your role involves understanding clients' needs and identifying the right experts to meet them. Juggling multiple projects will help you develop essential skills in sales, time management, negotiation, and professional communication.
Your key responsibilities will include:
- Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps and conducting high-level industry and company research to identify relevant experts
- Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to engage with industry experts
- Screening experts to assess their suitability and relevance, focusing on quality
- Scheduling interviews between clients and experts and ensuring client satisfaction throughout the process
- 0-3 years of work experience in client service or related roles
- Bachelor's degree or equivalent qualification
- Fluency in English; N3 and above proficiency in Japanese is essential
- Strong communication and interpersonal skills
- Ability to perform high-level research and critical thinking
- A client-oriented mindset and passion for delivering quality service
- Strong organizational skills with the ability to manage multiple projects simultaneously
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
- Learning and Development programs including but not limited to our onboarding bootcamp, Mini-MBA program, and step up programs
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City
Doanh nghiệp thuộc sở hữu gia đình Kärcher tuyển dụng hơn 14.500 người ở 78 quốc gia và hơn 130 công ty. Hơn 50.000 trung tâm dịch vụ ở tất cả các quốc gia đảm bảo cung cấp liên tục và toàn diện cho khách hàng trên toàn thế giới. Năm 2021, Kärcher đạt doanh thu cao nhất với 3,092 tỷ euro trong lịch sử.
Hiện Kärcher đang xây dựng Nhà máy đầu tiên tại Quảng Nam, Việt Nam và sẽ sẵn sàng đi vào sản xuất vào Quý 2 năm 2024. Chúng tôi đang tìm kiếm những tài năng để tham gia vào thành viên nhóm Core ở giai đoạn đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Công Ty thực hiện theo luật lao động hiện hành
- Mỗi nhân viên được mua 1 Bảo hiểm sức khỏe & Tai nạn
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các sự kiện,hoạt động công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập vào năm 1935 bởi nhà phát minh Alfred Kärcher
Mission
Kärcher New Venture mang con người, ý tưởng, cơ hội kinh doanh và nguồn vốn lại cùng nhau. Là một đối tác chiến lược và nhà đầu tư, Kärcher New Venture cho phép các nhà sáng lập năng động, sáng tạo phát triển nhiều hơn các ý tưởng khởi nghiệp và định hình ngành công nghiệp làm sạch trong tương lai, trong mối tương quan hợp tác với Kärcher.