Việc làm Thương Mại Dịch Vụ Cuộc Sống Mới

Cập nhật 14/08/2024 16:01
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Dịch Vụ Cuộc Sống Mới
Assitant Banquet Manager ( Ưu tiên nam )
Thương Mại Dịch Vụ Cuộc Sống Mới
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hà Đông - Hà Nội

Mô tả công việc

- Supervise the functioning of all Food and Beverage employees, facilities, sales and costs, to ensure maximum departmental profit is achieved.

- Control and analyze, on an on-going basis, in order to optimize the Quality levels of product and service, Guest satisfaction, Merchandising and marketing, Operating costs and Sanitation and cleanliness (hygiene).

- Coordinate and supervise the preparation, presentation and service of food products to ensure the highest quality at all times.

- Establish and maintain effective employee relations.

- Supervise and coordinate pricing and preparation of menus, beverage and wine lists by taking into consideration such factors as: Local requirements, Market needs & Merchandising and promotions, Competition & Trends, Potential costs and Availability of Food and Beverage products & Recipes.

- Coordinate with the Finance Manager to determine the minimum and maximum Food and Beverage par stocks. Approve all wine purchases and other Food and Beverage items in accordance with Wyndham Hotel Group quality and quantity standards.

- Conduct weekly Food and Beverage meetings relating to, but not limited to Overall Food and Beverage financial results and profitability, Projected business & Operations results and problems, New management policies & Changes in procedures, Quality improvement and Productivity & Sales improvement.

- Attend all other meetings as required by the administrative calendar.

- Keep and up-to-date standard recipe file for all Food and Beverage items to include Sales history & mix, Actual & Potential costs, Par stock and Production time.

- Implement a daily, weekly and monthly checklist for all Food and Beverage departments. Ensure proper follow-up to attain maximum quality and efficiency.

- Keep aware of trends, systems, practices and equipment in Food and Beverage preparation and service in the hotel and restaurant field through trade literature and actual visits.

- Interact with individuals outside the hotel including, but not limited to, clients, suppliers, government officials, competitors and other members of the local community.

- Work with Human Resources on manpower planning and management needs.

- Work with Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.

- Complete the other tasks and jobs which assigned by the leader.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive remuneration package & 13th month salary

- 02 months of probation with Full salary & Service charge

- 05 working days & 02 day-off per week

- Duty meal & Uniform provided by hotel

- Local & International training course

- Annual vacation & Annual health check & Other benefits according to hotel’s policy.

- Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world.

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field

- 2 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

- Good communication and writing skills.

- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.

- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

- Leadership Skills.

Yêu cầu hồ sơ

Trao đổi trực tiếp khi phỏng vấn
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Dịch Vụ Cuộc Sống Mới
Thương Mại Dịch Vụ Cuộc Sống Mới Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà Broadway E, số 2 đường Bertrand Russell, Phường Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH Một thành viên Thương mại Dịch vụ Cuộc Sống Mới (NEWLIFE) thành lập tháng 02/2009. Sau hơn một năm đầu thành lập hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ du lịch, tổ chức sự kiện…, NEWLIFE đã chuyển qua đầu tư và kinh doanh lĩnh vực công nghệ thông tin, viễn thông, Internet. Với nền tảng xây dựng Trung tâm dữ liệu trực tuyến DataCenter Newlife tại trung tâm quận 1 Tp. Hồ Chí Minh, sau 3 năm hoạt động NEWLIFE Datacenter đã dần khẳng định tên tuổi và chất lượng dịch vụ với mục tiêu trở thành đối tác tin cậy của nhiều doanh nghiệp, tổ chức, và các cá nhân hoạt động trong các lĩnh vực cung cấp dịch vụ, giải pháp, ứng dụng công nghệ trên Internet.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Dịch Vụ Cuộc Sống Mới

Bạn làm việc tại Thương Mại Dịch Vụ Cuộc Sống Mới? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Dịch Vụ Cuộc Sống Mới

Thương Mại Dịch Vụ Cuộc Sống Mới

Click để đánh giá