Mô tả công việc
Administration
• Record and transcribes minutes of meetings.
• Type correspondence, memorandums, circulars, reports etc.
• Opens/dispatches mail relative to the department.
• Input in the computer specific data when requested.
• Arrange appointments / meetings for FOM and remind of appointments and meetings.
• Keep Department files in good order.
• Maintain professional business confidential.
• Performs other related duties as directed by the FOM.
• Perform and follow up on special projects under supervision of FOM.
• Follow up on daily activities of Front Office upon request of FOM.
• Establishes effective employee relations, maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of section and employees.
Training and Human Resources Management
• Manage the monthly attendant record of FOM
• Combine monthly Smart duty roster for Front Office department
• Monthly send out Training Calendar of the following month
• Update SOPs for department in need and ensure the following of department
Accor Live Limitless Champion
• Review daily member check-out reports and take corrective actions if necessary
• Handle all guest’s enquiries relating to loyalty program
• Conduct ALL trainings for internal department, send updates of the program to concerned department
• Review monthly ALL invoice and spot check to identify any fraudulent
Task list
• Daily check rebate files, credit request files, no show files
• Weekly supervise AllSafe cleaning schedules for Front Office and coordinate the works
• Weekly combine Smart duty roster for all sections and send to Talent and Culture’s officer
• Monthly combine and check Upsell incentive report, Accor Plus hotel sales incentive report, and no-show report
• Monthly combine JV meeting’s presentation slides
• Monthly combine and update Front Office Manning and Vacation Chart.
Miscellaneous
• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.
• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.
Talent development through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within the property, the company and across the world!
Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Minimum 3 year experience in the same position
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH MTV Dịch Vụ Nam Long xin được gửi đến Quý khách hàng lời chúc sức khỏe và thành đạt trong mọi lĩnh vực.
Công ty TNHH MTV Dịch Vụ Nam Long (tên viết tắt là Nam Long Service) là doanh nghiệp hoạt động theo Luật doanh nghiệp. Nam Long Service là đơn vị thành viên của Nam Long Group chuyên gia hàng đầu trong ngành phát triển bất động sản tại Tp. HCM và các tỉnh lân cận phía Nam.
Ngày 16/12/2005 Công ty chính thức được Sở Kế hoạch đầu tư cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh cho Công ty với vốn điều lệ ban đầu là 2.000.000.000 đồng.
Giấy phép kinh doanh số : 0304188032
Địa chỉ: 151 Trần Trọng Cung, Phường Tân Thuận Đông, Q. 7, Tp. HCM
Ngành nghề kinh doanh:
Thi công cây xanh đường phố, vỉa hè…
Thi công cây xanh sân vườn, dự án…
Thi công công trình dân dụng, công nghiệp, công trình giao thông.
Thi công hạ tầng, san lấp mặt bằng.
Dịch vụ vệ sinh công nghiệp và dân dụng.
Dịch vụ bảo trì, sửa chữa hệ thống điện, nước
Dịch vụ khử trùng và côn trùng ( mối, mọt, kiến,… )
Dịch vụ trồng và chăm sóc cây xanh, hoa, cây cảnh.
Thi công nội thất, ngoại thất công trình nhà ở dân dụng.
Môi giới, quản lý bất động sản. Dịch vụ nhà đất.