Việc làm Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh

Cập nhật 21/11/2024 11:11
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh
Reception Supervisor (Korean Speaking) - Giám Sát Lễ Tân (Giao Tiếp Tiếng Hàn)
Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh
15 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 09/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • As a Reception Supervisor you make guests feel welcome by creating an engaging atmosphere, where all Receptionist team members provide high quality services.
  • Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be genoreous with guests, so that you know how and when to curate decadent moments.
  • You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, which allows you to give guests personalized recommendations in order to optimize overall guest satisfaction. Shares your knowledge with the team, so that each Receptionist can provide exceptional service to all guests.
  • When a problem related to your team’s operation occurs, you take ownership of it and take all measures to prevent the issue from reccuring.
  • Ensure that the Receptionist team members create memorable arrival and departure experience to all individual and group guests by planning ahead, setting clear guidelines and procedures on place, providing the team with all necessary equipment and resources.
  • Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also having the ability to train these skills to the rest of the team.
  • Ensure the daily operation runs smoothly and that team members are aware of their role and responsibilities in order to do so.
  • Conduct daily shift briefings and meetings, where you deliver clear communications regarding to resort operation, update information and notify of any VIP arrangements.
  • Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time

Quyền lợi được hưởng

  • Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
  • 14 annual leave, 2 days off per week
  • Relocation, repatriation and home leave allowance
  • Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
  • Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
  • International working environment
  • Insurance as labor law
  • Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
  • 24/7 accident insurance
  • Language Allowance
  • Other benefits will be discussed during the interview

Yêu cầu công việc

  • Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
  • 1-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
  • 1-year previous experience in same position
  • Possess customer service-oriented mindset as the colleague attribute
  • Working with multi-cultural teams
  • Excellent communication skills in English
  • Strong leadership, monitoring skills, and the ability the perform the in-job training section for subordinates when needed
  • Can speak Korean

Yêu cầu hồ sơ

  • Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
  • Hotline: 0919 290 709 (Brio)

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH MTV Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh
Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, TPHCM

Công ty TNHH MTV Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh là tập đoàn đầu tư cao cấp hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực vui chơi giải trí có thưởng dành cho người nước ngoài. Với hơn 15 năm đi vào hoạt động, hiện nay chúng tôi đã trở thành một trong những câu lạc bộ vui chơi giải trí số một tại thành phố Hồ Chí Minh. Không chỉ được đánh giá cao về tính chuyên nghiệp trong quản lý và dịch vụ khách hàng mà còn là nơi có môi trường làm việc tốt cho nhân viên trong và ngoài nước với thu nhập hấp dẫn như lương, thưởng cũng như hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN, các chế độ nghỉ dưỡng hàng năm du lịch trong và ngoài nước, các hoạt động công ích cho xã hội. Đặc biệt hơn nhân viên luôn được đào tạo theo định kỳ và được khuyến khích học tập nâng cao kỹ năng và kiến thức. 

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh

Bạn làm việc tại Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh

Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh

Click để đánh giá