Mô tả công việc
• Develop and optimize app content to ensure it aligns with user engagement strategies and drives conversions.
• Create and implement effective marketing strategies tailored to mobile app audiences, aiming to increase app visibility, installs, and retention.
• Analyze and report on the performance of campaigns across various channels, using data to optimize results and inform future strategies.
• Oversee campaign budgets, ensuring cost-effective allocation of resources, while optimizing strategies to achieve the best possible return on investment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Information Technology, or a related field.
• Minimum 2-3 years of experience in mobile app marketing.
• Strong understanding of mobile marketing tools, data analytics platforms, and performance metrics.
• Proven analytical skills with the ability to measure, interpret, and act on campaign performance data.
Quyền lợi được hưởng
Engaging and Challenging Work Environment: Immerse yourself in the exciting world of eCommerce, where every day presents new challenges and opportunities.
Hybrid Working Model: Enjoy the flexibility of a hybrid work setup with adaptable hours to suit
Công ty TNHH MTV Khách Sạn Quốc Tế Bình Minh là tập đoàn đầu tư cao cấp hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực vui chơi giải trí có thưởng dành cho người nước ngoài. Với hơn 15 năm đi vào hoạt động, hiện nay chúng tôi đã trở thành một trong những câu lạc bộ vui chơi giải trí số một tại thành phố Hồ Chí Minh. Không chỉ được đánh giá cao về tính chuyên nghiệp trong quản lý và dịch vụ khách hàng mà còn là nơi có môi trường làm việc tốt cho nhân viên trong và ngoài nước với thu nhập hấp dẫn như lương, thưởng cũng như hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN, các chế độ nghỉ dưỡng hàng năm du lịch trong và ngoài nước, các hoạt động công ích cho xã hội. Đặc biệt hơn nhân viên luôn được đào tạo theo định kỳ và được khuyến khích học tập nâng cao kỹ năng và kiến thức.