Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Purchasing Officer
Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát
7 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
9 - 10 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
31/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương
Mô tả công việc
Search, identify and evaluate potential international suppliers based on quality, pricing, reliability and other relevant criteria.
Conduct supplier negotiations to secure competitive pricing and favourable terms for the procurement of goods and materials
Manage end to end import process, including coordinating with logistics providers, customs brokers and internal stakeholders to ensure on time delivery and compliance with all regulatory requirements.
Track order progress, check shipping documents from the Shipper
Co-operate with shipper, end user and customs broker to identify HS code
Create payment request following - work with Accounting to provide sufficient payment documents
Monitor supplier performance, resolve any issues and maintain effective communication channels to address concerns and maintain strong relationships
Continuously evaluate and improve sourcing strategies to drive efficiency, reduce costs and enhance product quality
Maintain accurate and up to date records of supplier contracts, pricing agreement and other relevant documentation
Stay updated on international trade regulations, tariffs and compliance requirements to ensure adherence to legal
Collaborate with others team to forecast demand, manage inventory levels and end sure timely availability of goods.
Working time 5 days/week, from Monday to Friday
Conduct supplier negotiations to secure competitive pricing and favourable terms for the procurement of goods and materials
Manage end to end import process, including coordinating with logistics providers, customs brokers and internal stakeholders to ensure on time delivery and compliance with all regulatory requirements.
Track order progress, check shipping documents from the Shipper
Co-operate with shipper, end user and customs broker to identify HS code
Create payment request following - work with Accounting to provide sufficient payment documents
Monitor supplier performance, resolve any issues and maintain effective communication channels to address concerns and maintain strong relationships
Continuously evaluate and improve sourcing strategies to drive efficiency, reduce costs and enhance product quality
Maintain accurate and up to date records of supplier contracts, pricing agreement and other relevant documentation
Stay updated on international trade regulations, tariffs and compliance requirements to ensure adherence to legal
Collaborate with others team to forecast demand, manage inventory levels and end sure timely availability of goods.
Working time 5 days/week, from Monday to Friday
Yêu cầu công việc
Bachelor Degree in major of Foreign Trade/Business Administration/Import - Export, or related fields
GPA equal 6.4 or up
Proficient in Microsoft Offices
Communicate well in English
Problem solving, communication, negotiation and data analysis
GPA equal 6.4 or up
Proficient in Microsoft Offices
Communicate well in English
Problem solving, communication, negotiation and data analysis
Quyền lợi được hưởng
Insurance according to Law
24h Insurance (Health - Accident)
Activities (Training, Teambuilding, Sports, Birthday...)
100% Salary in probation time
24h Insurance (Health - Accident)
Activities (Training, Teambuilding, Sports, Birthday...)
100% Salary in probation time
Khu vực
Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
, Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát chuyên sản xuất mặt hàng gỗ nội thất xuất khẩu đi các nước Hàn Quốc, Đài Loan, Châu Âu. Công ty luôn đi đầu trong những mẫu đồ nội thất hiện đại nhất thị trường. Chúng tôi cung cấp sản phẩm cho nhu cầu trong nước và xuất khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập từ năm 2012, là doanh nghiệp với 100% vốn Việt Nam, hoạt động trong lĩnh vực chính là sản xuất bàn ghế xuất khẩu. Quy mô công ty > 500 người.
Mission
- Công ty tập trung trí tuệ và sức lực đẩy lùi khó khăn, nắm bắt thời cơ, đổi mới nhận thức, chấn chỉnh tổ chức, khai thác tối đa các nguồn vốn, mạnh dạn đầu tư thiết bị, con người, ứng dụng công nghệ tiên tiến vào sản xuất kinh doanh; xây dựng Công ty trở thành một doanh nghiệp phát triển mạnh toàn diện trong lĩnh vực sản xuất đồ gỗ xuất khẩu.
Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát
Bạn làm việc tại Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát
Click để đánh giá