Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Purchasing Executive
Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát
7 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
17/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Khánh Hòa
Mô tả công việc
• Work with suppliers to resolve discrepancies between invoices and actual received merchandise, and report to manager/supervisor as necessary.
• Reconcile shipping invoices and receiving reports to ensure count accuracy. • Order packaging, raw materials, and supplies as needed.
• Receive, unload, and process deliveries and account for incoming freight based on invoice and receiving reports. • Verify and track received inventory and complete inventory reports and logs.
• Oversee return process by verifying counts, shipping addresses, labels, etc.
• Check in merchandise, report bad pallets, print and place slot labels, and check current inventory levels.
• Conduct inventory audits to determine inventory levels and needs.
• Notify manager/supervisor of low stock levels in a timely manner.
• Receive and stage merchandise by department, mark appropriately for placement in facility, and deliver merchandise to appropriate department.
• Troubleshoot vendor delivery issues.
• Maintain clear and organized records to ensure all reports and invoices are filed and stored properly.
• Calculate figures for food inventories, orders, and costs More details will be discussed upon interview
• Reconcile shipping invoices and receiving reports to ensure count accuracy. • Order packaging, raw materials, and supplies as needed.
• Receive, unload, and process deliveries and account for incoming freight based on invoice and receiving reports. • Verify and track received inventory and complete inventory reports and logs.
• Oversee return process by verifying counts, shipping addresses, labels, etc.
• Check in merchandise, report bad pallets, print and place slot labels, and check current inventory levels.
• Conduct inventory audits to determine inventory levels and needs.
• Notify manager/supervisor of low stock levels in a timely manner.
• Receive and stage merchandise by department, mark appropriately for placement in facility, and deliver merchandise to appropriate department.
• Troubleshoot vendor delivery issues.
• Maintain clear and organized records to ensure all reports and invoices are filed and stored properly.
• Calculate figures for food inventories, orders, and costs More details will be discussed upon interview
Yêu cầu công việc
-High school diploma/G.E.D. equivalent
-At least 2 years of related work experience.
-At least 2 years of related work experience.
Quyền lợi được hưởng
-02 months of probation with full salary and social insurance; 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel; Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;
-Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
-Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies; Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
-Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
-Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies; Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Khu vực
Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
, Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát chuyên sản xuất mặt hàng gỗ nội thất xuất khẩu đi các nước Hàn Quốc, Đài Loan, Châu Âu. Công ty luôn đi đầu trong những mẫu đồ nội thất hiện đại nhất thị trường. Chúng tôi cung cấp sản phẩm cho nhu cầu trong nước và xuất khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập từ năm 2012, là doanh nghiệp với 100% vốn Việt Nam, hoạt động trong lĩnh vực chính là sản xuất bàn ghế xuất khẩu. Quy mô công ty > 500 người.
Mission
- Công ty tập trung trí tuệ và sức lực đẩy lùi khó khăn, nắm bắt thời cơ, đổi mới nhận thức, chấn chỉnh tổ chức, khai thác tối đa các nguồn vốn, mạnh dạn đầu tư thiết bị, con người, ứng dụng công nghệ tiên tiến vào sản xuất kinh doanh; xây dựng Công ty trở thành một doanh nghiệp phát triển mạnh toàn diện trong lĩnh vực sản xuất đồ gỗ xuất khẩu.
Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát
Bạn làm việc tại Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty TNHH MTV Mai Hương Phát
Click để đánh giá