Since 2006, we have been innovating at the edge of technological possibilities and are now shaping global communications of the future. Through 75+ offices on six continents, Infobip’s platform is used by almost 80% of the population, making it the largest network of its kind and the only full-stack cloud communication platform globally.
Join us on our mission to create life-changing interactions between humans and online services with new and unseen solutions.
Job Descriptions
- Build and maintain trusted relationship with assigned (Tier1) clients to achieve overall customer health and growth (regular meetings, share Infobip strategy and roadmap, help position Infobip against competitors).
- Serve as a focal point for client when it comes to meeting client’s business and technical expectations (technical escalations, services/product adoption, communicate customer feedback and ideas to Product teams). Coordinate different teams in order to best serve customer.
- Understand client’s structure and processes around choosing/implementing new solutions.
- Meet and exceed quarterly KPIs, to ensure overall business growth for assigned clients (gross profit, margin% and cross-sells as the most important metrics).
- Work closely with Customer Success for existing and future SaaS business.
- In cooperation with TAA, ensure client's account is properly set-up / collaborate with Platform Operations teams to arrange setup which enables client's activities based on agreed business scope (account creation and set-up, route management, sender registration, allowed content filtration setup and maintenance).
- In cooperation with Revenue Assurance, monitor and take actions to minimalize health risks (actively involve ensuring financial collections and netting).
- Analyze and forecast client's traffic, take immediate reactions to ensure ongoing business growth, minimize losses, and maximize GP/revenue.
- Power user, and help improving (by providing constructive feedback and ideas) Infobip’s internal tools for account setup, traffic monitoring and troubleshooting (Qlik, SU).
- Coordinate internal teams to timely fulfill client's requirements (Customer Success, Sales Engineers, Customer Support, Technical Account Administration, Platform Operations, Customer Analyst, Procurement, Revenue Assurance).
- Update all activities regarding client engagements and opportunities in dedicated tools (SF).
- Influence Infobip’s ever-evolving end-to-end customer experience by grasping and continuously promoting client’s perspective to the internal stakeholders.
- Promote team spirit and nourish critical thinking.
- Help mentor and onboard other team members and newcomers.
- Have an excellent knowledge of Infobip products, platform, and relevant markets.
- Have an excellent knowledge of client`s business and ways they (can) use Infobip.
- Be up to date with industry trends and competition.
- Bachelor's degree in Business, Management, Communications, IT, Telecommunications, or other related degree; or equivalent combination of education and experience.
- At least 5 years of experience in B2B enterprise key account management, customer success, client relations, professional services, consultancy, or business development.
- SaaS industry experience is a plus.
- Exceptional professional English communication skills.
- Strong administration, analytical and organizational skills, with a systematic approach to problems.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, ancestry, religion, age, sex, sexual orientation, gender, gender identity, national origin, citizenship, disability, veteran status, or any other part of one's identity.
Ngày 9/5/2018, Công ty cổ phần Hyundai Thành Công Việt Nam và Công ty Cổ phần Ô tô Sông Hàn đã chính thức khai trương đại lý Hyundai Sơn Trà. Đây là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, đạt tiêu chuẩn 3S toàn cầu mới của Tập đoàn Hyundai Motor.
Là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, là đại lý thứ 47 trên toàn quốc và đại lý thứ 2 tại thị trường Đà Nẵng, Công ty TNHH MTV Ô tô Sơn Trà đạt tiêu chuẩn GDSI với bộ nhận diện toàn cầu mới nhất của Tập đoàn Hyundai Motor. Tiêu chuẩn GDSI với hệ thống nhận diện mới, giúp khách hàng có những trải nghiệm đẳng cấp, tiện nghi khi sử dụng sản phẩm và dịch vụ tại Hyundai, với ý tưởng thiết kế mới “E Motion Park” bao gồm từ mặt mái, cột nhận diện, cửa ra vào đến không gian xanh và nội thất hoàn toàn mới.
Hyundai Sơn Trà tọa lạc tại cửa ngõ phía nam của thành phố Đà Nẵng, tại khu vực có nhiều các đại lý của các hãng Ôtô khác, Hyundai Sơn Trà có nhiều lợi thế trong việc giới thiệu, cung cấp sản phẩm dịch vụ sửa chữa cho người dân thành phố ở khu vực phía nam Đà Nẵng và Quảng Nam, cũng như đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn dịch vụ hàng đầu của Hyundai Toàn Cầu với khu trưng bày sản phẩm, khu bảo dưỡng xe, chăm sóc khách hàng theo quy trình hiện đại.