Mô tả công việc
- Greets guests and processes hotel registration.
- Develop good open communication and rapport with all guests. Recognize return guests and ensure all guests expectations are met and exceeded at all times.
- Ensure all guest account details are correct and accurate.
- Keeps current on hotel accommodations, services and area attractions.
- Responds to customer inquiries for information.
- Arranges for services requested by the guest by working with other departments as appropriate.
- Stays current with developments in the hotel by reviewing and updating the communication log.
- Offers guests updates to rooms and promotes hotel amenities, food and beverage outlets and services.
- Makes reservations in accordance with hotel’s yield management practices.
- Processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
- Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
- Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
- Obtains appropriate approvals and signatures.
- Liaising with housekeeping to ensure information is passed on for room requests and special requests.
- Balances daily cash, transaction postings and credit card remittance at the end of each shift ensuring all information is accurate and without discrepancy.
- Accepts responsibility for accurately maintaining cash float.
- Use the Brand technique for answering the telephone.
- Ensure work area is keep neat and tidy.
- Keeps abreast with the hotel’s daily banquets, functions and activities.
- Attends Front Office communication meetings to maintain solid teamwork and a sharing of goals.
- Maintains policies and procedures to ensure the lowest level of loss is maintained.
- Adheres to rate restriction periods.
- Attends any training programs as directed or requested.
- Accurately processes maintenance requests.
- Keeps Hotel Manager informed of all problems or unusual matters of significance.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- A minimum of 2 years of guest relation experience in international hotel brand.
- A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
- Fluent in Vietnamese and English language. Additional language is an asset
- Good communication skills and customer service skills are required.
- Good operating knowledge of Opera system.
- Computer literate.
- A passion for delivering exceptional guest experiences.
- Well-presented, organized and calm personality.
- Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH MTV THÉP PHÚC TIẾN được thành lập từ tháng 03 năm 2000, đến nay, trải qua gần 20 năm hình thành và phát triển, THÉP PHÚC TIẾN đã trở thành thương hiệu uy tín trong việc cung cấp các sản phẩm Thép hình, thép tấm, thép cuộn, thép bản mã…đến khách hàng trong nước và xuất khẩu.
Với hệ thống lớn các nhà phân phối là các công ty trong ngành và khách hàng thân thiết trên khắp cả nước, Thép Phúc Tiến luôn tự hào là nhà cung cấp uy tín và đầy đủ về số lượng, các chủng loại thép công nghiệp hiện có trên thị trường với giá cả, số lượng, chất lượng, vận tải và chính sách bán hàng tốt nhất cho các nhà phân phối, các chủ đầu tư, các đối tác và người tiêu dùng trên khắp cả nước.
Để xây dựng, giữ gìn và phát triển thương hiệu mạnh “THÉP PHÚC TIẾN”, theo nhu cầu, kế hoạch của hoạt động sản xuất kinh doanh trong năm tại các đơn vị trong hệ thống. Hiện nay, Công ty chúng tôi cần tuyển một số vị trí nhân sự cho các công việc sau: