Mô tả công việc
JOB SUMMARY
• Check figures, postings, and documents for correct entry, mathematical accuracy, and proper codes. Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Maintain accurate electronic spreadsheets for financial and accounting data. Classify, code, and summarize numerical and financial data to compile and keep financial records, using journals, ledgers, and/or computers. Prepare, maintain, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Complete period-end closing procedures and reports as specified. Prepare, review, reconcile, and issue bills, invoices, and account statements according to company procedures.
• Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones and emails using appropriate etiquette. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
PREFERRED QUALIFICATIONS
Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.
Related Work Experience: At least 1 year of related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits.
- Phone allowance, meals allowance and others.
- Marriott International Associate discount for Room and F&B.
- International work environment.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the accouting, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Accouting, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty TNHH MTV Thiên Y – Thương hiệu In Nam Mỹ, một trong những thương hiệu in ấn đi đầu về công nghệ và chất lượng tại Thanh Hóa. Với hệ thống xưởng in được đầu tư trang thiết bị hiện đại nhất hiện nay. Cùng đội ngũ thiết kế kỹ thuật sáng tạo chuyên nghiệp trình độ chuyên môn cao. In Nam Mỹ đã xây dựng được vị thế vững chắc trong lòng khách hàng và có được chỗ đứng vững chắc trên thị trường in ấn. Liên tục đứng Top 1 những công ty in ấn tại Thanh Hóa, hay dịch vụ in nhanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ,..
Các hoạt động ngoại khóa
- Được đi du lịch theo định kỳ.
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 06/10/2010
Mission
Sự hài lòng của khách hàng là niềm tự hào của chúng tôi. Áp dụng mô hình 5S trong quản lý và sản xuất. In Nam Mỹ liên tục cập nhật, cải tiến để đáp ứng nhu cầu khách hàng.