Mô tả công việc
Developing strong business relationships with existing customers to keep trust and increase customer’s Sales & Share of Business
Coordinating, managing & updating all business factors (sales, market share, P&L, category management) for the assigned customers.
Collect & report on competitive market intelligence
Conducting field work to communicate and understand customer policy & their specific requirement. Deploy, executive and track the progress of ins- store trade activities (promotion, visibility, activation…)
Establishing, Developing and Enhancing new business relationships with potential customers in modern trade channel
Other tasks as assigned by Key Account Manager.
Ensuring right assortment in all assigned customers
Ensuring effective delivery of Business KPIs: Volume/Value growth, market share, forecast accuracy, fundamentals for the assigned accounts
Working with Trade Marketing & Marketing Team and other function on related plans to win customer, shopper, consumer
Proposing relevant trade programs to fit with the business growth
Yêu cầu công việc
Good communication, presentation and team management skills
Good English skill
Dynamic, creative, hard working & independent
Minimum 2 year experienced in Key Account Position
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, CLB thể thao
Cập nhật gần đây lúc: | 2023-12-19 11:45:28 |
DATA ENERGY được thành lập dựa trên đội ngũ nhân sự đã có nhiều kinh nghiệm làm việc trong các công ty dầu khí hàng đầu thế giới.
Đội ngũ của DATA ENERGY luôn chú trọng:
TẬN TÂM VÀ HƯỚNG ĐẾN KHÁCH HÀNG
TRÁCH NHIỆM: DATA ENERGY luôn gắn chặt trách nhiệm và uy tín với những sản phẩm, dịch vụ của mình, với mong muốn xây dựng quan hệ gắn bó bền chặt lâu dài với khách hàng.
NĂNG ĐỘNG VÀ CẢI TIẾN: Đội ngũ chúng tôi không ngừng trau dồi những kiến thức, công nghệ tiên tiến để ngày càng tối ưu hóa các sản phẩm, dịch vụ của công ty, đồng thời tư vấn các giải pháp sử dụng năng lượng tiết kiệm.