PURPOSE OF THE POSITION
The Territory Manager VI is responsible to perform field sales in developing and acquiring new businesses. The incumbent works as a channel among sales, marketing and senior management by implementing planned strategy within the sales force.
Essential Job Functions
- Executes sales strategy to meet/exceed given sales target.
- Identifies and builds strong relationship with all KOLs.
- Customer cold calling, direct sales through product introduction and presentation. This may include working with current accounts or with investigational sites and customers where product acceptance has not been established.
- Delivers efficient and quality technical service for assigned products that maximizes patient benefits and reinforces the message to the customer.
- Keeps informed on the up-to-date industry trends and regulations.
- Attends and resolves customers’ queries promptly.
- Involves in preparation of tenders and professional congresses.
- Complies with Company policies and practices.
- Bachelor’s degree, preferably in Bio Science/Engineering/Healthcare or equivalent.
- A minimum of 2 years healthcare industry experience with proven track record in medical device sales to doctors/hospitals.
- Experience in tender management, involve or implement tender processes before.
- Able to identify, establish and develop relationships with doctors to support company product lines.
- Good knowledge of working in sterile room environment and medical device product lines through direct physician interaction and procedural consultation.
- Knowledge of providing clinical support to Surgeons during procedures a plus.
- Excellent interpersonal and presentation skills.
- Self-motivated and driven.
Location: Hanoi
Apply now under: www.biotronik.com/careers
Job ID: 60164
We are an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, age, sex, sexual orientation, gender identity or expression, national origin, disability status, protected veteran status, genetic information, or any other characteristic protected by law. Please note that applications sent by post will only be returned if a sufficiently stamped self-addressed envelope is included.
Thành lập năm 1994 như là nhà phân phối của Mitsubishi Motors – Công ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam là một trong những công ty liên doanh sản xuất ô tô đầu tiên ở Việt nam. Với tiêu chí cạnh tranh, sáng tạo và luôn hướng về khách hàng cùng những chiến lược đúng đắn, chúng tôi tự hào được đánh giá là một công ty lắp ráp và phân phối ô tô có uy tín trên toàn Việt Nam hiện nay.
Các bên liên doanh: Công ty sản xuất ô tô Mitsubishi (Nhật Bản) Công ty thương mại Mitsubishi (Nhật Bản) Công ty xuất nhập khẩu & hợp tác đầu tư giao thông vận tải (Việt Nam)
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam được thành lập từ năm 1994
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review Mitsubishi Motors Việt Nam
Lương không cao, chế độ bình thường, Áp lực lắm OT liên miên