Mô tả công việc
- Recruitment
- Personnel evaluation
- Update and control JD of staff
- Attendance checking, salary calculation and other jobs related to salary, bonus, and retirement benefits
- In charge of social insurance and health insurance for staff
- Conduct orientation training for new employees.
- Other job allocated by managers
2. Admin job
- Purchase stationery and office supplies
- Monitor the admin contract (electricity, and water contract…)
- Assist in company event organization
- Ensure environmental related works, and work with authorities when necessary
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Service charge
- Meal allowance at the restaurant.
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance as Labor Law legislation.
- 12 annual leave per year.
- Restaurant discounts at our locations.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree on relating fields.
- 2 year-experience on HR & Admin position of Hospitality Industry.
- Good knowledge on labor regulation, compensation and benefits for employees.
- Good at English and MS office.
- Well-presented and professional appearance
- Strong communication and interpersonal skills
- Detail-oriented and organized
- Ability to handle confidential information with discretion
- Strong problem-solving skills
- Ability to work under pressure and meet deadlines
Yêu cầu hồ sơ
CV
Công ty TNHH Ô tô Volkswagen Sài Gòn là đại lý 4S chính thức chuyên phân phối các dòng xe ôtô Volkswagen của thương hiệu ôtô đến từ nước Đức – Volkswagen. Với vị trí tại trung tâm và dịch vụ thuộc loại lớn nhất Tp. Hồ Chí Minh với diện tích hơn 3.000 m2.
Với những định hướng và hướng đi đúng đắn, chúng tôi luôn tự hào được đánh giá là một trong những nhà phân phối với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp tận tình, kỹ thuật viên được trang bị kiến thức bởi các chuyên gia hàng đầu đến từ Đức, chúng tôi luôn cam kết sẽ phục vụ chuyên nghiệp để "mang lại cho khách hàng các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất, trên cả sự mong đợi".