Nhựa chất lượng cao Bình Thuận (Phát triển Bình Thuận)

Hà Nam
200 - 500 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nhựa chất lượng cao Bình Thuận (Phát triển Bình Thuận)

Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Nhựa chất lượng cao Bình Thuận (Phát triển Bình Thuận)

Cập nhật 28/01/2025 14:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Phát triển Bình Thuận
Sales Admin (Thư Ký Bộ Phận Sales)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 33 Lê Đại Hành, Cửa Đại, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

  • Set-up and coordinate meeting schedules.
  • Takes down minutes of the meetings (sales meetings, daily briefing) and other meetings as maybe required by the Head of Sales.
  • Responsible in answering telephone calls and taking reservation inquiries either from travel agents, corporate accounts or social events.
  • Performs general clerical duties to include but not limited to photocopying, faxing, emailing and filing.
  • Routing of the banquet event order, action memo and or amendment forms to all concerned departments and other sales memo.
  • Responsible in contacting the supplies of the banquet functions and placing order for the amenities indicated in the packages.
  • In case the sales manager/account managers/sales executives are out on sales calls, the sales secretary/coordinator is advised to prepare a proposal for urgent inquiries only.
  • Handles all incoming calls and guest’s inquiries in the absence of the sales team and channels to the concerned department if the inquiry requires immediate action.
  • Carries out office mailing and filing in a timely fashion.
  • Prepares Purchase Requests/requisitions for stationeries and office supplies.
  • Prepares Sales Kits.
  • Maintains an organized, systematic and updated filing system (hard copies and hard disk back up), in order to ensure easy accessibility to required data and avail loss of data from the hardware.
  • Assists in the ocular inspection of walk-in guests or scheduled clients ocular visit
  • Coordinates employees travel (air/land/lodging, etc) to and from marketing related conventions/exhibitions and sales blitzes.
  • Coordinates with Marcom to facilitate marketing functions (brochures, trade shows)
  • Reminds DOSM and Sales Teams members of important appointments, sales trainings, meetings
  • Maintains adequate stock of office supplies and initiates requisition
  • Dispatches letters, documents and parcels to be sent by mail or courier.
  • Maintains and replenishes brochures, fact sheets, F&B Flyer
  • Ensure that the S&M month end report is accomplished and submitted on time
  • Makes a thorough check on the premises and operating equipment to determine cleanliness and orderlines
  • Performs common and related duties and special projects as may be assigned.

Yêu cầu công việc

Experience

· Minimum of one year in similar capacity

· Familiar with sales and marketing activities as well as hotel operations in general

Skills and Knowledge

· Strong user knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office

  • Proficient in English language both written and verbal
  • Computer skills

· Good teamworking skills and able to work effectively and contribute in a team

· Good presentation and influencing skills

· Good interpersonal skills with ability to communicate with guests and fellow employees from all levels

· Flexible and able to embrace and respond to change effectively

· Self-motivated and energetic

· Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment

Education or Qualification:

  • Completion of a degree in Hotel/ Business, Marketing, Economics and Management Course or equivalent

Quyền lợi được hưởng

Dicussing during the interview

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Phát triển Bình Thuận
Nhựa chất lượng cao Bình Thuận (Phát triển Bình Thuận) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô CN- 03, KCN Đồng Văn IV, Huyện Kim Bảng, Tỉnh Hà Nam.

Công ty Cổ phần Nhựa Chất Lượng Cao Bình Thuận được thành lập vào năm 2019, là thành viên chủ chốt và là lá cờ đầu của Tập Đoàn Nhựa Bình Thuận – Một trong những đơn vị hàng đầu Việt Nam về sản xuất pallet nhựa và công nghiệp phụ trợ.

Sau hơn 5 năm hình thành và phát triển, BQP đã và đang sở hữu tập khách hàng lơn, là sự lựa chọn tin cậy của các đối tác trong và ngoài nước. Với cơ sở hạ tầng hiện đại, hệ thống máy móc đa năng từ 120 tấn đến 2800 tấn, Chúng tôi tự tin đem đến Quý khách hàng những sản phẩm chất lượng, đạt tiêu chuẩn Quốc tế, đáp ứng thời gian giao hàng nhanh chóng.

Cùng với định hướng phát triển chung của Công ty Cổ phần Nhựa Chất Lượng Cao Bình Thuận. Chúng tôi không ngừng nỗ lực và hoàn thiện, từng bước khẳng định vị thế là một trong những công ty ép nhựa hàng đầu Việt Nam góp phần vào sự phát triển chung của nền kinh tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2005

Mission

  • Khẳng định giá trị và đẳng cấp của thương hiệu Công ty, phát triển theo xu thế hội nhập, bền vững, hiệu quả doanh nghiệp gắn liền với các giá trị văn hóa, lợi ích của cộng đồng.

 

Những nghề phổ biến tại Nhựa chất lượng cao Bình Thuận (Phát triển Bình Thuận)

Bạn làm việc tại Nhựa chất lượng cao Bình Thuận (Phát triển Bình Thuận)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhựa chất lượng cao Bình Thuận (Phát triển Bình Thuận)

Nhựa chất lượng cao Bình Thuận (Phát triển Bình Thuận)

Click để đánh giá