Việc làm Jio Health

Cập nhật 17/08/2024 12:42
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH PHÒNG KHÁM ĐA KHOA JIO HEALTH
Air Logistics Customer Care Specialist - 1 year contract
Jio Health 1.5★
11 đánh giá 16 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/09/2024
Hình thức: TEMPORARY
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
You will be part of our Air Logistics team, adding your expertise + skills to the delivery of customer excellence.

Your Role

You are responsible to support our customers by providing helpful information, answering queries + resolving complaints. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our products, services + features.

Your Responsibilities

You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives.

  • To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with the Field Sales + Operational Care Center (OCC).
  • To establish + strengthen operational relation to customer contact(s) through engaging interactions, regular care visits + pro-active advisory + consulting to drive customer excellence.
  • To qualify customer inquiries + provide quotations within the given price band, in line with the guiding principle in decision-making, then following up to ensure quotations are accepted + closed.
  • To support customer onboarding in line with working instructions, ensuring inclusion + transfer of customer requirements into the KN systems alongside the (initial) customer order.
  • To collaborate with Finance + Revenue Care Center (RCC) to adjust credit limits based on daily business development + coordinate measures in case of challenges.
  • To document, resolve, analyze all complaints and feedback then identify, share + eliminate root causes.
  • To prepare, review + refine customer reports.
  • To document, resolve, analyze all complaints, then identify, share + eliminate root causes.

Your Skills And Experiences

  • Bachelor degree in International Business/Supply chain/Logistics (related educational background is acceptable).
  • Having at least 2 years working experience in Air Logistics Operations (Import/ Export) is an advantage.
  • Good knowledge about international freight forwarding, logistics and import - export.
  • Careful, responsible, detail-oriented, able to work under pressure.
  • Able to work on the weekend and night shifts (details will be shared during the interview).
  • Having good customer service, task and time management & communication skills.
  • Good command of English (both verbal & written).

Good Reasons to Join

Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
30 Nguyễn Văn Lạc, Phường 19, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Ra mắt từ năm 2016, Jio Health là một trong những mô hình y tế kỹ thuật số tiên phong tại Việt Nam. Sau hơn 3 năm hoạt động và lắng nghe nhu cầu của thị trường, hiện nay, Jio Health sở hữu hệ sinh thái chăm sóc sức khỏe đa chiều, từ trực tiếp đến trực tuyến, với các dịch vụ: Bác sĩ đến nhà; Nhà thuốc trực tuyến Jio Pharmacy; Tư vấn sức khỏe trực tuyến 24/7; Các gói chăm sóc sức khỏe trọn năm cho cá nhân, gia đình và doanh nghiệp; Bảo lãnh viện phí…

Chính sách bảo hiểm
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lịch
  • Tình nguyện
  • Team building
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 06/07/2009: Công ty chính thức hoạt động.

Mission:

Jio Health luôn nỗ lực xây dựng một nền tảng chăm sóc sức khỏe để kết nối các bác sĩ, dược sĩ, dịch vụ phòng thí nghiệm, nhà thuốc với bệnh nhân và những người có nhu cầu. Giờ đây, người dùng có thể sử dụng dịch vụ chăm sóc sức khỏe chất lượng, mọi lúc, mọi nơi.


Review Jio Health

1.5
11 review

Những nghề phổ biến tại Jio Health

Bạn làm việc tại Jio Health? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Jio Health

Jio Health

Click để đánh giá