Mô tả công việc
We are now seeking a talent to join our Intern Program. If you are a candidate to a business world and quicker learner, please come to share with us your skills and motivation.
Main responsibilities: Perform customer service-related tasks that are directed by the Manager and aligned with service standards, including but not limited to:
• Enter and update customer information in the database.
• Contact potential customers to inform them about our company, a product or service using scripts.
• Prepare presentation files and relevant documents for client meetings.
• Handle correspondence, back-up help-line service when needed and coordinate with Manager to response to clients.
• Filing & documentation.
• Handle other customer service/sales administration tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
Requirements:
• Bachelor degree or above in any field.
• Proficiency in Microsoft Office (Especially in Excel).
• Having Data-driven mindset.
• English fluency.
• Hard working, careful & be an active learner.
• Good communication & time management skills.
Quyền lợi được hưởng
Salary & Benefits:
• Learning about insurance broking business & working skills relating to client management.
• Working in the professional & dynamic environment.
• Working time: 40 hours per week, 08:30 to 17:30, Monday to Friday.
• Salary, Bonus: as negotiation.
• After passing the internship period, a successful candidate will be considered to work with LK for a full-time position.
Ra mắt từ năm 2016, Jio Health là một trong những mô hình y tế kỹ thuật số tiên phong tại Việt Nam. Sau hơn 3 năm hoạt động và lắng nghe nhu cầu của thị trường, hiện nay, Jio Health sở hữu hệ sinh thái chăm sóc sức khỏe đa chiều, từ trực tiếp đến trực tuyến, với các dịch vụ: Bác sĩ đến nhà; Nhà thuốc trực tuyến Jio Pharmacy; Tư vấn sức khỏe trực tuyến 24/7; Các gói chăm sóc sức khỏe trọn năm cho cá nhân, gia đình và doanh nghiệp; Bảo lãnh viện phí…
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Tình nguyện
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- 06/07/2009: Công ty chính thức hoạt động.
Mission:
Jio Health luôn nỗ lực xây dựng một nền tảng chăm sóc sức khỏe để kết nối các bác sĩ, dược sĩ, dịch vụ phòng thí nghiệm, nhà thuốc với bệnh nhân và những người có nhu cầu. Giờ đây, người dùng có thể sử dụng dịch vụ chăm sóc sức khỏe chất lượng, mọi lúc, mọi nơi.