Việc làm PIONEER ELASTIC

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH PIONEER ELASTIC VIỆT NAM
Service Planner
PIONEER ELASTIC
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
Mission of the role: To deliver the most forward and proactive Service planning, ensuring that Compressor Technique Service (CTS) operation requirements are met in a timely and efficient manner.
Main responsibilities
A. Forward Planning & follow-up
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
B. Operations efficiency
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
C. Customer satisfaction
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
D. Others
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.Yêu Cầu Công Việc
Required experiences
1 to 2-year experience in SAP/Power-BI planning and reporting system
Experience to monitor and control plans of others to achieve assigned targets
Experience in administration and documentation work is an advantage
Good command of Microsoft office suite (Words, Excel, PowerPoint, OneNote...)
Required personal affinity
Extrovert - like to interact with other people
Positive thinking and can-do attitude
Capable ownership with accountability
Self-motivation to lead yourself to overcome challenges
Having growth mindset. Quick to learn from different sources and apply new knowledge to work.
Required education & knowledge
Bachelor's degree in business administration, commercial or technical field, or proven by related work experience.
Solid verbal and written English skills.
Quick to learn Atlas Copco products and services at basic level.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH PIONEER ELASTIC VIỆT NAM
PIONEER ELASTIC Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
LÔ L4 KHU CÔNG NGHIỆP DỆT MAY PHỐ NỐI B, PHƯỜNG DỊ SỬ, Huyện Mỹ Hào

CÔNG TY TNHH PIONEER ELASTIC VIỆT NAM được thành lập tại Hồng Kông, Pioneer Elastic (Hồng Kông) Ltd là công ty dẫn đầu thị trường về vải co giãn khổ hẹp. Kể từ đó, công ty đã phát triển thông qua thiết kế và phát triển sản phẩm, nghiên cứu nguyên liệu thô, công nghệ mới nhất và thiết lập cơ sở sản xuất để trở thành nhà sản xuất nổi tiếng trên thế giới.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  •  

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

 

  • 1963: Thành lập Pioneer Elastic tại Hồng Kông
  • 1994: Di dời địa điểm sản xuất đầu tiên đến Xinhui, Trung Quốc
  • 2002: Thành lập Pioneer Elastic Thái Lan
  • 2005: Thành lập cơ sở sản xuất thứ 2 tại Xinhui, Trung Quốc
  • 2012: Thành lập Pioneer Elastic India
  • 2021: Pioneer Elastic Việt Nam bắt đầu hoạt động

Mission

Với đội ngũ R&D tận tâm gồm những nhân sự giàu kinh nghiệm, giàu trí tưởng tượng và quyết đoán; sản phẩm mới đang tiếp tục được tạo ra để phục vụ cho nhu cầu và xu hướng của thị trường. Với sự đổi mới liên tục, đội ngũ của Pioneer đã thành công trong việc duy trì vị trí dẫn đầu của Pioneer về thiết kế và đổi mới trong nhiều năm.

Những nghề phổ biến tại PIONEER ELASTIC

Bạn làm việc tại PIONEER ELASTIC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PIONEER ELASTIC

PIONEER ELASTIC

Click để đánh giá