Việc làm PLAYGROUND

Cập nhật 10/08/2024 15:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH PLAYGROUND
TikTok Shop - IP Campaign (Vietnam)
PLAYGROUND 1.8★
9 đánh giá 10 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.

Why Join Us

Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.

Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.

To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.

At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.

Join us.

Our SEA Integrated Marketing & Communication team is a dynamic group of creative minds, strategists, and marketing enthusiasts who are passionate about redefining the way people shop online. As a pivotal part of Bytedance's E-commerce Business, we work tirelessly to showcase the innovative potential of our platform, bridging the gap between users and their favorite contents & products. The team's core responsibility is to craft and execute integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. We build brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience.

In this role, you will handle the end-to-end process of conceptualizing, developing and executing IP campaigns under TikTok Shop. You will also conduct data analysis on campaign performance and provide recommendations accordingly.

Responsibilities:

  • Assist in conceptualizing, developing, and executing IP campaigns (joint marketing campaigns for single brands), including but not limited to seller IP (such as Super Brand Day), user IP, and creator IP
  • Collaborate and coordinate across stakeholders including internal account managers, user research creator managers, and other cross-functional teams (such as marketing teams, public relations, graphic designers, product teams, R&D teams, etc.) to create and optimize activities
  • Strong interest in designing creative collaboration proposals, leveraging KOL/influencers and engaging with internal and external parties
  • Nurture continuous improvement and innovation to ensure program execution, creating implementation reports, and managing the company's budget effectively and efficiently
  • Conduct data analysis on campaign performance (including against order and GMV targets) and offer ongoing recommendations for campaign optimization, such as innovative ideas, partnerships and activations that enhance campaign performance

Qualifications

  • Minimum Bachelor's Degree or above
  • 3+ years of experience in Internet/e-commerce companies, brands, or ads agencies
  • English language proficiency required
  • Excellent marketing planning skills with innovative spirit, great logical thinking ability
  • Strong executive ability, communication skills, and deliver pressure-resistant and result-driven performance
  • Excellent communication and resource integration skills across cross-functional teams

TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

PLAYGROUND - chúng tôi được truyền cảm hứng bởi sự tò mò, được thúc đẩy bởi sự táo bạo và được thúc đẩy bởi trí tưởng tượng để giải phóng cảm giác hồi hộp khi ở trong một thế giới mới lạ. Để tạo ra trò chơi, nội dung đa dạng, niềm vui cần phải là một phần trong mọi việc chúng tôi làm.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe 100%
  • Bảo hiểm xã hội theo Luật lao động Việt Nam

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng chuyền
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY TNHH PLAYGROUND được thành lập vào năm 2021

Mission

Chúng tôi ở đây để tạo ra một thế giới vui vẻ và đáng yêu để mọi người thư giãn và giải trí, một thế giới mà bạn luôn mơ ước. Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình vì bạn và luôn bên bạn qua từng khoảnh khắc trong cuộc sống.


Review PLAYGROUND

1.8
9 review

02/01/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty tệ, quản lý tệ, văn hóa tệ, không minh bạch, chỉ có lời hứa suông trên group chat

25/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Ngày 24/12 trả thêm 50% lương còn lại của tháng 10, cả đám vui như mở hội, lại cống hiến hết mình cho cty (RV)

24/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Ở đây là mối quan hệ công bằng qua lại có lương thì làm việc, ko phải thông cảm cho ai hết (RV)

Những nghề phổ biến tại PLAYGROUND

Bạn làm việc tại PLAYGROUND? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PLAYGROUND

PLAYGROUND

Click để đánh giá