Mô tả công việc
- Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
- Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
- Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
- Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
- Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
- Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
- Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
- Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
- End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
- Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.
- Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
- Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary
- Annual leave: 12 days
- Competitive salary and bonus packages based on work results
- Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality
- Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations
- Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities
Yêu cầu công việc
- 2 years of experience as a Guest Service Agent is required
- Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
- Team management, planning, and reporting skills
- Experienced in leading and managing teams of 8-10 people
- Good communication and guest handling skills
- Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter
- Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints
- Proficient in computer skills
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Pou Yuen Việt Nam được thành lập từ năm 1996, là Công ty chuyên gia công sản xuất giày thể thao, giày đi bộ lớn nhất Việt Nam, với trụ sở chính đặt tại Đài Loan và có các công ty con tại nhiều quốc gia trên thế giới. Công ty chủ yếu sản xuất giày thể thao cho các thương hiệu nổi tiếng trên thế giới như Adidas, Reebok, Asics, Puma,…
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ bảo hiểm xã hội , bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp.
- Bảo hiểm tai nạn....theo chế độ quy định của nhà nước và chế độ quy định của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Công nghiệp Bảo Thành (sau đây gọi tắt là "Pouchan Industry") được thành lập vào tháng 9 năm 1969.
Mission
Hướng tới tương lai, Tập đoàn Quốc tế Bao Cheng sẽ tiếp tục tập trung vào hai trục hoạt động chính là sản xuất và phân phối giày; trong lĩnh vực kinh doanh giày, tập đoàn sẽ tiếp tục cải tiến công nghệ sản xuất và khả năng nghiên cứu phát triển, tiếp tục tối ưu hóa hiệu quả sản xuất và công việc. chặt chẽ với các thương hiệu quốc tế khác nhau để cung cấp các sản phẩm chất lượng tốt nhất và dịch vụ toàn diện. Về mặt kinh doanh kênh, chúng tôi sẽ tiếp tục cung cấp dịch vụ khách hàng cấp cao, danh mục sản phẩm, các hoạt động tiếp thị và quảng bá để thiết lập hình ảnh thương hiệu của tên kênh "YYsports". Hy vọng rằng thông qua sự phân công lao động chuyên nghiệp trong cả lĩnh vực kinh doanh giày và kinh doanh kênh, khả năng cạnh tranh cốt lõi có thể được tăng cường và có thể tạo ra giá trị tối đa của nhóm.