Mô tả công việc
- Create and monitor a system of controls, procedures, and forms for the recordation of fixed assets.
- Assign tag numbers to fixed assets.
- Maintain fixed asset system for accounting, processing and reporting of the assets.
- Check for completeness and accuracy of fixed assets sub ledger and month-end closing activities such as account reconciliations, journal entries and adjustments.
- Monitor and process transactions on a daily basis.
- Calculate depreciation for all fixed assets.
- Ensure timely and accurate transfer of account data to General Ledger.
- Review and update the detailed of fixed assets and accumulated depreciation.
- Conduct Periodic physical counts of fixed assets.
- Generate monthly depreciation postings and annual account reports.
- Collaborate with team members/HODs to monitor asset disposals and movements.
- Recommend to management whether fixed assets should be disposed of (if need).
- Recommend to management any updates to accounting policies related to fixed assets.
- Conduct analyses related to fixed assets as requested by management.
- Assist the auditors in their inquiries relating to fixed assets.
- Assist in other financial tasks.
- Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork.
Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
- Adheres to hotel policies and procedures
Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
Attends work on time as scheduled
Follows safety and security rules and procedures
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- High school diploma required, bachelor’s degree in finance/ hospitality preferred
- Two-year accounting experience, preferable in a hospitality environment.
- Advanced experience with Microsoft Office Suite
- Experience with accounting software (Sun system).
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Yêu cầu hồ sơ
Hiện tại, Blue Agency có mạng lưới truyền thông với hơn 500 triệu người theo dõi trên mạng xã hội cho truyền thông thế hệ mới. Ngoài ra Blue Agency đang là chủ quản của hơn 5000 người ảnh hưởng trên đa nền tảng (Facebook, Instagram, Tiktok & Youtube) Chủ quản của nhiều kênh cộng đồng truyền thông với hơn 20 triệu người theo dõi trên mạng xã hội
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
-
Blue Agency là một trong những agency hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Social Media, chúng tôi cung cấp các chiến dịch độc đáo, sáng tạo, hiệu quả cho ngành bán lẻ và dịch vụ để tạo độ phủ thị trường, tăng giá trị nhận diện thương hiệu đa kênh. Đặc biệt là mạng lưới Social và Digital Marketing tại thị trường Việt Nam.
-
Thế hệ đang thay đổi thế giới với nhiều ý tưởng đột phá, dễ nắm bắt xu hướng, tạo ra hiện tượng và góp phần không nhỏ đến sự phát triển giá trị thương hiệu.