Mô tả công việc
- Develop and implement a business plan for top accounts
- Develop and maintain an updated and current account profile in the sales system
- Responsible for Corporate and Travel Agent Room Sales for the hotel.
- Clear understanding of the hotels business strategies then set goals and to determine action plans to meet those goals.
- Update action plans and financial objectives quarterly.
- Identify new markets and business opportunities and increase sales.
- Represent Hotels in various events and exhibition.
- Implements all sales action plans related to my market areas as outlined in the marketing plan.
- Conducts daily sales calls and arrange site inspection trips to hotels by corporate clients.
-Able to provide quick and timely responses, immediate communication to the properties, develop professional long term business relationships.
- Provide the highest quality of service to the customer at all times.
- Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
- Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g. CVGR, generating proposal, Corporate Rate Application letter, writing contract, customer correspondence).
- Able to supports hotels service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.
- Work closely with Revenue Manager to ensure proposed rate negotiations meet the financial needs of the hotels.
- Develop strong relationships with on property front office team to ensure working in unity and always striving to achieve the same goals.
- Accompany sales team on sales calls to potential clients to assist in development of the account and to access the effectiveness and sales skills of the sales person.
- Assess additional training needs based on data gathered and interaction with sales team from property visits.
- Attending all department and hotel meetings as necessary.
- Targeting key accounts potential for the company.
- Builds and strengthens relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, FAM trips, trade shows, etc.
- Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for sales opportunities.
- Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders.
- Acquiring and developing new business accounts and preparing sales proposals for clients.
- Closely following up on all business leads within a 24 hour response time line to clients
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- A minimum of two (02) years of experience as a Hotel Sales Manager
- Languages: fluent in Vietnamese and English language (both spoken and written)
- Excellence in presentation, prospecting, negotiation and interpersonal skill.
- Empathy towards your customers and colleagues.
- Pride and attention to detail.
- Polished personal presentation with warm, confident and hospitable personality.
Yêu cầu hồ sơ
Hiện tại, Blue Agency có mạng lưới truyền thông với hơn 500 triệu người theo dõi trên mạng xã hội cho truyền thông thế hệ mới. Ngoài ra Blue Agency đang là chủ quản của hơn 5000 người ảnh hưởng trên đa nền tảng (Facebook, Instagram, Tiktok & Youtube) Chủ quản của nhiều kênh cộng đồng truyền thông với hơn 20 triệu người theo dõi trên mạng xã hội
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
-
Blue Agency là một trong những agency hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Social Media, chúng tôi cung cấp các chiến dịch độc đáo, sáng tạo, hiệu quả cho ngành bán lẻ và dịch vụ để tạo độ phủ thị trường, tăng giá trị nhận diện thương hiệu đa kênh. Đặc biệt là mạng lưới Social và Digital Marketing tại thị trường Việt Nam.
-
Thế hệ đang thay đổi thế giới với nhiều ý tưởng đột phá, dễ nắm bắt xu hướng, tạo ra hiện tượng và góp phần không nhỏ đến sự phát triển giá trị thương hiệu.